Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،‌ همزمان با آغاز فصل جدید اجراهای نمایشی و پشت سرگذاشتن تعطیلات و مناسبت‌های مذهبی روزهای پایانی ماه صفر، نمایش خاک سفید نوشته محمود احدی‌نیا به کارگردانی محمدرضا هلال‌زاده که با استقبال تماشاگران در دور نخست اجراها مواجه شده بود،  از یکشنبه (۱۸ مهرماه) برای دومین بار به مدت محدود در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد میزبان تماشاگران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش خاک سفید در رابطه با حوادث اواخر سال ۱۳۷۹و اتفاقاتی است که در آن محله رخ می‌دهد با تکیه بر انتقام جویی‌های شخصی یک خانواده ساکن در محله غربت.

صادق برقعی، فرید رحمتی، میلاد معیری، مهدی یگانه، تیما تقی زاده، حسین کریمی، محسن رضوی‌نیا، امیر ارسلان عابدی، سحر بهرامی، علی پویا قاسمی، المیرا صارمی و سهیل ناجی به ترتیب حضور در صحنه، بازیگران این نمایش هستند.

پیش فروش بلیت روزهای نخست نمایش «خاک سفید» از روز دوشنبه ۱۲ مهرماه در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

میزبانی تماشاخانه انتظامی از «جدایی/رومئو/ژولیت»

نمایش جدایی / رومئو / ژولیت به نویسندگی مسعود طیبی و کارگردانی ایمان میرهاشمی در سالن انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی ماجرای آشنایی رویایی، ازدواج و جدایی یک دختر و پسر جوان در دنیای مدرن را روایت می‌کند. در این نمایش که اولین کارگردانی ایمان میرهاشمی محسوب می‌شود، مسعود طیبی مشاور کارگردان و سمیه طیبی تهیه کننده است. ایمان میرهاشمی و جیران کرمی در این اثر ایفای نقش می‌کنند.

جدایی / رومئو / ژولیت از ۱۸ مهر تا ۷ آبان هر شب ساعت ۲۰ در خانه هنرمندان تماشاخانه انتظامی روی صحنه می‌رود.

برچسب‌ها پردیس تئاتر شهرزاد تئاتر خانه هنرمندان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پردیس تئاتر شهرزاد تئاتر خانه هنرمندان ایران پردیس تئاتر شهرزاد تئاتر خانه هنرمندان ایران خاک سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نمایش «خسوف عشق» به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را یافت.
پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۳ گروه نمایشی موفق به حضور در این دوره از جشنواره شدند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.
نمایش «خسوف عشق» پیش از این در «نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان» در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های «چهره پردازی»، «موسیقی»، «طراحی لباس»، «طراحی صحنه»، «نمایشنامه نویسی»، «بازیگر نقش اول زن»، «بازیگر نقش مکمل زن»، «بهترین کارگردانی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» موفق به کسب عنوان‌های برتر شده است.

دیگر خبرها

  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟