Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از برگزاری سومین جشنواره برداشت هلو شهر شندآباد شهرستان شبستر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده  ضمن اعلام این خبر، گفت: شهرستان شبستر در کنار دارا بودن ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی از جمله شهرستان‌های برخوردار استان در حوزه کشاورزی و باغداری است که همه ساله میزبان گردشگران بسیاری برای ارائه محصولات باغی خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره‌ به اینکه توسعه گردشگری شهرستان‌های استان در دستورکار این اداره کل قرار دارد، برگزاری جشنواره‌های کشاورزی و باغداری را عاملی مهم در توسعه این بخش از گردشگری عنوان کرد و گفت: رونق اقتصادی روستاها و توسعه بازار فروش محصولات کشاورزی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

 وی اظهار کرد: سومین جشنواره برداشت هلو شهرستان شبستر ،روز جمعه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ در جاده شبستر-تسوج، چهارراه خامنه شندآباد، بلوار ۳۵ متری شهرداری، پایین تر از جایگاه CNG برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۵ الی ۱۸ به مکان مورد نظر مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبستر جشنواره هلو شندآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: برای نخستین بار گلخانه‌ای به سطح ۳۸۰ متر مربع با ۱۰۳ درخت موز در شهرستان داراب ایجاد شد.
وی افزود: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم موز از این گلخانه برداشت شده است.
فتحی گفت: تغییر الگوی کشت و اجرای کشت گلخانه‌ای یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت در بخش کشاورزی است که شرایط را برای حرکت به سمت کشاورزی پیشرفته و علمی فراهم می‌کند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب بیان کرد: کشاورزی در محیط گلخانه، علاوه بر آن که اثربخشی مستقیم بر مبارزه با آفات و امراض گیاهی دارد، در مدیریت مصرف آب هم نقش به‌سزایی داشته و برای شهرستانی چون داراب که با کمبود منابع آبی همراه است، بهترین روش برای استفاه مناسب از منابع آبی موجود خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر