Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری فومن گفت: در بارندگی اخیر این شهر با مشکل آبگرفتگی حادی مواجه نبوده است.

حسن گلی چیرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از چند روز اخیر، با آغاز بارندگی در فومن، یک اکیپ ۲۵ نفر از نیروهای خدمات شهری به صورت شبانه روزی در سطح این شهر در حال آماده‌باش هستند و هر کجا شهروندان با مشکلی آب‌گرفتگی مواجه شوند، به سرعت اقدام به رفع آن می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بارندگی اخیر در دو نقطه از شهر فومن با مشکل جزئی آب گرفتی مواجه بوده‌ایم، افزود: در انتهای کوچه خاکی شهید افتخاری به علت اختلاف سطح حدود دو ساعت دچار آب‌گرفتگی شده بود که توسط شهرداری تمهیداتی اندیشیده شده است تا با انجام لوله گذاری مشکل آب‌گرفتگی این کوچه رفع شود.

سرپرست شهرداری فومن ادامه داد: در خیابان سردار جنگل نیز به دلیل اختلاف سطحی که از سال‌های پیش در این خیابان ایجاد شده است در هنگام بارندگی به حوضچه‌ای تبدیل شده بود که نیروهای خدمات شهری با استفاده از پمپ، مشکل آب‌گرفتگی این خیابان را رفع کردند.

گلی چیرانی با بیان اینکه لایه روبی تعدادی از کانال‌های جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر فومن در دوره پنجم شورای اسلامی شهر انجام شده است و بخشی نیز باقی مانده که در دستور کار شهرداری قرار دارد، افزود: متأسفانه تمامی ماشین آلات و تجهیزات شهرداری فومن فرسوده شده و نیازمند تعویض و نوسازی است.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 527043

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر فومن شهرداري فومن بارندگی آب گرفتگي معابر خدمات شهری گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آب گرفتگی مشکل آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • دزفول غرق شد!
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا + فیلم
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • (ویدئو) سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا