Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@20:06:28 GMT

رأی جالب قاضی ارومیه‌ای به‌جای مجازات حبس

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۰۵۶۱

رأی جالب قاضی ارومیه‌ای به‌جای مجازات حبس

به گزارش تابناک، میزان نوشت: محسن مرادی اوجقاز، رئیس شعبه ۱۱۹ دادگاه کیفری دو ارومیه که پیشرو در صدور آرای جایگزین حبس می‌باشد در رأی جدید خود به جای مجازات زندان برای برخی از متهمین، آن‌ها را به مناسب‌سازی بستر خدمات اجتماعی آموزشی در جهت حمایت و تامین وسایل کمک و بسته‌های تحصیلی همچون لوازم تحریر، بسته‌های اینترنتی و گوشی تلفن همراه برای دانش آموزان نیازمند مناطق حاشیه نشین، هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید باهدف برخورداری تمامی دانش آموزان از امکانات تحصیلی مناسب و استاندارد در قالب طرح همکلاسی محکوم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که قاضی خلاق در صدور آرای جایگزین حبس می‌باشد با نظارت بخش آسیب‌های اجتماعی استانداری مناطق حاشیه نشین (دفتر تسهیلگری و توسعه محلی) مبادرت به صدور ده‌ها رای در قالب طرح همکلاسی جهت مناسب سازی بستر خدمات اجتماعی آموزشی نمود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر علی سلاجقه حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی ارومیه قاضی اعمال ماه صفر علی سلاجقه حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در بهمن ماه سال گذشته و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد پرسپولیس را با یک گل در اراک شکست دهد.

در آن بازی امیر نوری گلی فوق‌العاده‌ و از راه دور به علیرضا بیرانوند زد که می‌تواند یکی از زیباترین گل‌های فصل باشد.

حالا در تقابل دوباره دو تیم در جام حذفی، در روزی که علیرضا بیرانوند به علت مصدومیت غایب است، امیر نوری نیز نیمکت‌نشین شده و جای خود را در ترکیب اصلی به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

امیر نوری احتمالا در نیمه دوم با نظر مجتبی حسینی به زمین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه+فیلم
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان