Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@18:08:12 GMT

تعمیر گیربکس x33 چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۰۹۱۸

خودرو ام وی ام مدل X33 یکی از خودروهای شاسی بلند ساخت کشور چین می باشد که محبوبیت زیادی در سال های اخیر بین ایرانی ها پیدا کرده است و 3 نمونه از این خودرو در حال حاضر توسط شرکت مدیران خودرو وارد ایران شده که هر نمونه تکمیل شده خودروی قبلی خود بوده و سازنده این خودرو با توجه به نیاز بازار سعی در بهتر کردن و بهبود عملکرد این خودرو شده و خودروی بروز شده جدیدی را وارد بازار کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله قرار است با گیربکس اتوماتیک این خودرو و تعمیر گیربکس X33 صحبت کنیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خودرو تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

گیربکس اتوماتیک x33

تعمیر گیربکس اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی حساس تر هستند و نیاز به مراقبت بیشتر نیز هستند و در صورت بروز علائمی که نشان دهنده اختلالی در گیربکس اتوماتیک می باشد باید آن را جدی گرفت و سریعا به یک تعمیر گاه متخصص در زمینه تعمیر گیربکس مراجعه و مشکل گیربکس اتوماتیک حل و رفع شود در صورت نادیده گرفتن این علائم مپموتور خودرو شما می تواند دچار آسیب های جدی شود و تعمیر آن نیز بسیار هزینه ب خواهد بود.

مواردی که طول عمر گیربکس x33 را بالا می برد

اگر در هنگام استفاده از خودرو x33 به موارد زیر توجه کنید طول عمر گیربکس اتوماتیک شما افزایش پیدا می کنید و کمتر نیاز به تعمیر گیربکس x33 خواهید شد.

اگر روغن گیربکس اتوماتیک خود را در زمان تعیین شده و به میزان کیلومتر خودرو توسط شرکت تولید کننده اتومبیل خود تعویض کنید طول عمر گیربکس شما افزایش پیدا خواهد کرد. گیربکس های اتوماتیک سیستم برقی پیچیده ای دارد و بهتر است از وسایل برقی اضافه مانند آمپلی فایر و دزدگیرهای نامرغوب و اضافه در این خودرو استفاده نکنید تا گیربکس شما طول عمر بیشتری داشته باشد . موتور خودروهایی که گیربکس اتوماتیک و سنسور و مدارات الکترونیکی دارند از سایر خودرو ها حساس تر هستند و بهتر است که از موتور شویی چنین خودروهایی دوری کنید تا موتور و گیربکس شما آسیب نبیند و طول عمر بیشتری را نیز داشته باشد و به تعمیر گیربکس x33 نیاز پیدا نکنید.

علائم خرابی گیربکس X33 و تعمیر گیربکس X33

زمانی که از خودروهایی با گیربکس اتوماتیک استفاده می کنید باید دقت بیشتری داشته باشید و به علائمی که نشان دهنده آسیب و اختلال در گیربکس شما می باشد دقت کنید و خودرو خودر را به تعمیرگاه های معتبر در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ببرید.در این مقاله قصد داریم تا چند نشانه که حاکی از آسیب گیربکس x33 است و چگونگی تعمیر آن را شرح دهیم.

اتومبیل صداهای عجیب تولید می کند لغزش در جعبه دنده بوی سوختگی 

اتومبیل صداهای عجیب تولید می کند

اگر در هنگام رانندگی احساس کردید گیربکس x33 صداهای عجیبی مانند صدای زوزه و یا ناله تولید می کند به احتمال زیاد گیربکس اتوماتیک خودرو شما دچار آسیب شده است و نیاز دارید تا برای تعمیر گیربکس اتوماتیک x33 به یک تعمیرگاه معتبر و یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر گیبرکس x33 مراجعه کنید تا خودرو شما را تعمیر کنند.

لغزش در جعبه دنده

اگر در هنگام تعویض دنده در خودرو خود دچار مشکل می شوید و احساس می کنید و گیربکس شما ضربه و لغزشی را ایجاد می کند باید این مسئله را جدی بگیرید و برای تعمیر گیربکس x33 به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید و این مشکل را حل کنید زیرا در صورت عدم تعمیر و حل این مشکل وضعیت گیربکس اتوماتیک خودرو شما روز به روز بدتر خواهد شد و ممکن است جدی نگرفتن این مسئله آسیب های بسیار جدی به گیربکس و در نهایت موتور خودرو وارد کند.

بوی سوختگی در خودرو 

اگر از داخل شما بوی سوختگی به مشام می رسد احتمال دارد که گیربکس شما سوخته باشد و این ناشی از گرم شدن بیش از حد روغن گیربکس است و شما باید در تعویض به موقع روغن گیربکس بسیار دقت کنید چون تعویض نکردن به موقع آن می تواند آسیب بسیار جدی به گیربکس اتوماتیک x33 و موتور خودرو شما وارد کند و شما مجبور به پرداخت هزینه ای بابت تعمیر گیربکس x33 و یا هزینه گزاف تعویض گیربکس اتوماتیک و موتور خودرو کند.

کلام آخر در تعمیر گیربکس x33 

علائمی که در بالا به آنها اشاره شد بسیار جدی و مهم هستند و باید به آ«ها توجه کنید و در صورت بروز چنین مشکلاتی برای تعمیر گیربکس x33 به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید زیرا تعمیر نادرست و غیر اصولی با تشخیص و تعمیر و یا تعویض اشتباه می تواند هزینه بسیار بالاتری برای شما داشته باشد. 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تعمیر گیربکس اتوماتیک تعمیر گیربکس x33 گیربکس اتوماتیک تعمیر گیربکس x33 تعمیر گیربکس X33 موتور خودرو گیربکس شما خودرو شما یک تعمیر طول عمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)

          منبع : فرادید ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم) ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم) نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)

دیگر خبرها

  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه