Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی مرادی مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز از ۳۰۶ مکان در حوزه عملیاتی این شرکت کشف و ضبط شده است.

او با بیان اینکه توان مصرفی دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیرمجاز کشف شده پنج هزار و ۴۰۰ کیلووات است، افزود: از مجموع دستگاه‌های استخراج رمزارز کشف شده، یک هزار و ۹۲۰ دستگاه غیرمجاز از ۲۰۴ محل در منطقه زیرپوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مربوط به امسال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کشف ۵۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شاندیز

مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: توان مصرفی برق دستگاه‌های استخراج رمزارز مزبور حدود سه هزار و ۷۰۰ کیلووات است که در مجموع معادل ۲۴ میلیون کیلو‌وات ساعت انرژی مصرف کرده اند که معادل ریالی کسر مصرف برق اعمال شده، حدود ۳۳۰ میلیارد ریال است.

مرادی بیان کرد: از کلیه هم استانی‌های گرامی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده و یا اطلاع از محل نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج رمز ارز، مراتب را با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۹۳۷۴۷۰ به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت اطلاع داده و از جایزه ریالی متناسب، بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام//س.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمز ارز ماینرهای غیر مجاز نیروی برق دستگاه های استخراج خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج الماس از گل صدتومانی + عکس

به‌تازگی اولین الماس مصنوعی تولیدشده از کربن موجود در گل‌های صدتومانی در شهر لوئویانگ چین رونمایی شد. ماه گذشته، باغ گل‌های صدتومانی شهر لوئویانگ با شرکت تولیدکننده الماس مصنوعی شهر موافقت کرد تا برای ایجاد این الماس منحصربه‌فرد، تعداد گل‌های مورد نیاز را در اختیار دانشمندان این شرکت قرار دهد. در میان این گل‌ها، یک گل صدتومانی ۵۰ساله هم وجود داشت.

بنابه گفته وانگ جینگ، مدیر عامل شرکت تایم پرامیس لوئویانگ، الماس مصنوعی ساخت شرکت‌شان با استفاده از فناوری استخراج کربن ماده زیست‌زا (گل صدتومانی)، تحت دما و فشار بالا کشت می‌شود.

اگرچه تولید الماس مصنوعی با استفاده از فناوری استخراج عنصر کربن خالص از گل صدتومانی نسبتا پیچیده است، شرکت تایم پرامیس چینی قصد دارد از منابع دیگر مانند مو، استخوان و حتی گل‌های دیگر، کربن استخراج کند.

آنها این کار را با استفاده از ابزار‌هایی که برای شکستن پیوند‌های شیمیایی بین اتم‌های کربن استخراج‌شده طراحی کرده‌اند انجام دهند. درواقع این دانشمندان اتم‌های کربن حاصل را مانند ساختار الماس کنار هم قرار داده و ترکیب می‌کنند تا به الماس واقعی دست بیابند.

منبع: خبرآنلاین

tags # چین ، تکنولوژی سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • استخراج الماس از گل صدتومانی + عکس
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • (ویدئو) جسد‌های باستانی ۲۷۰۰ در رامهرمز از بین رفتند
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی