Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@12:37:20 GMT

بهترین دستگاه حضور و غیاب در ایران چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۱۰۶۱

بهترین دستگاه حضور و غیاب در ایران چیست؟

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین دستگاه حضور غیاب در ایران بپردازیم.

بهترین دستگاه حضور و غیاب ایرانی

در حال‌ حاضر بسیاری از شرکت‌های داخلی نیز مانند شرکت‌های تولیدکننده خارجی، به طراحی و تولید انواع مختلف دستگاه‌های حضور و غیاب اقدام می‌نمایند. اما، نکته قابل ذکر این است که در حال حاضر، سیستم‌های حضور و غیاب ایرانی که در ساخت آن‌ها به ویژگی‌های کیفی این محصولات، به طور کامل توجه شده باشد، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عامل سبب شده تا در بیشتر موارد، مدیران مجموعه‌ها از دستگاه‌های حضور و غیابی استفاده کنند که ساخت کمپانی‌های آسیایی و چینی هستند. از جمله بهترین این دستگاه‌ها می‌توان به دستگاه حضور و غیاب برند virdi اشاره کرد.

انواع بهترین دستگاه حضور و غیاب

می‌دانید که سیستم حضور و غیاب، عنوان دستگاهی است که برای کنترل تردد در یک سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و ساعات ورود و خروج هر یک از اعضای آن سازمان را ثبت می‌نماید. در حال‌ حاضر سازمان‌های مختلف از یکی از چهار نوع دستگاه حضور و غیاب بهره می‌برند؛ که عبارتند از: دستگاه حضور و غیاب کارتی، دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و دستگاه تشخیص عنبیه است.

مزایای استفاده از برترین دستگاه حضور و غیاب

مهمترین مزایای دستگاه حضور و غیاب عبارتند از؛

- کاهش خطاهای انسانی و پیشگیری از تقلب کارکنان

این نوع از سیستم‌های ثبت تردد، عملکردی کاملا خودکار دارند. بنابراین به دخالت انسانی نیاز ندارند. لذا خطاهای انسانی و تقلب کارمندان کاهش قابل توجهی پیدا می‌کنند.

- دقت بالا در ثبت اطلاعات 

دستگاه‌های کنترل تردد، دقت بسیار بالایی در ثبت اطلاعات دارند. بنابراین با خیالی آسوده رفت و آمد کارکنان به مجموعه خود را تحت کنترل و نظارت درآورید.

- سرعت شناسایی بسیار بالا و برخورداری از خدمات پس از فروش

دستگاه‌های حضوروغیاب، سرعت شناسایی بسیار بالایی دارند. بنابراین در زمانی بسیار کم می‌توانند ورود و خروج به مجموعه‌ را کنترل نمایند. خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب، از دیگر مزایای استفاده از دستگاه حضور و غیاب به شمار می‌رود.

ویژگی‌های بهترین دستگاه تردد

لازم است بدانید که هر یک از سیستم‌های کنترلی و ثبت تردد، دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. اما به طور کلی می‌توان گفت، داشتن گارانتی معتبر و سرعت پردازش بالا از جمله ویژگی‌های مورد نیاز این سیستم‌ها است. امنیت در خروجی گرفتن از دستگاه، کیفیت اسکن تصاویر و… نیز از ویژگی‌های مورد نیاز این سیستمها به شمار می‌رود.

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب که باید در نظر گرفت - ظرفیت دستگاه و محل نصب آن

پیش از خرید سیستم حضور و غیاب لازم است با توجه به نوع کار، تعداد کارمندان و سطح کنترل مورد نظر، دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.همچنین به این عامل نیز توجه داشته باشید که قرار است دستگاه خود را در کجا مورد بهره برداری قرار دهید. بنابراین شرایط مناسبی را برای نصب آن در نظر بگیرید. برای نمونه باید محل نصب این دستگاه‌ها را طوری انتخاب کنید که در معرض نور مستقیم خورشید نباشد.

- توجه به نحوه شناسایی افراد از طریق سیستم حضور و غیاب

در چنین شرایطی هم‌چنین لازم است به این نکته توجه داشته باشید که روش شناسایی افراد در هنگام ورود و خروج به مجموعه شما از طریق هر یک از سیستم‌های حضور و غیاب به چه نحوی است. برای نمونه، این عامل را در نظر بگیرید که شما به سیستمی نیاز دارید که افراد باید از اثر انگشت خود به عنوان مجوز ورودی، استفاده کنند و یا علاقه دارید از سیستم‌های کارتی استفاده کنید.

- در نظر گرفتن قیمت دستگاه

یکی دیگر از نکاتی که لازم است در هنگام خرید سیستم‌های ثبت و کنترل تردد، مورد توجه قرار دهید قیمت دستگاه مورد نظر است. قیمت این سیستم‌ها با توجه به نوع کار، نحوه شناسایی و  ویژگی‌های سخت افزاری هر یک، دارای تفاوت‌هایی است. با در نظر گرفتن این عوامل می‌توانید سیستم مد نظر خود را خریداری کنید.

برترین سیستم حضور و غیاب اداری

برترین سیستم حضور و غیاب اداری؛ ویژگی‌های سخت ‌افزاری مناسبی دارد. بنابراین شرکت تولید کننده دستگاه، می‌تواند تا چندین سال، از محصول خود پشتیبانی کند و توان تعمیر و جایگزینی قطعات آن را دارد. برترین سیستم حضور و غیاب اداری هم‌چنین می‌تواند متناسب با شرایط سازمانی و تعداد کارکنان، ورودی‌ها و خروجی‌ها را به ثبت برساند و امکان تقلب را کاهش دهد.

قدرتمندترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

در حال حاضر شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی، مدل‌های مختلفی از دستگاه‌های حضور و غیاب تشخیص چهره را طراحی و تولید می‌کنند. این عامل باعث می‌شود تا خرید بهترین و قدرتمندترین این سیستم‌ها اندکی دشوار شود. به طور کلی می‌توان گفت قدرتمندترین این سیستم‌ها، دستگاهی است که بتواند هر گونه چهره تقلبی و یا بیگانه را به دقت شناسایی کند و یا دارای این امکان باشد که چهره‌ای را که با ماسک پوشیده شده است، تشخیص دهد. چنین سیستمی نباید به نور حساس باشد تا از این طریق، امنیت بالایی را ایجاد کند.

در نهایت؛

اطلاعات لازم در خصوص جدیدترین و بهترین سیستم های حضور و غیاب و کنترل تردد موجود در بازار ایران، در سایت شرکت طلوع پردیس قابل مشاهده می باشد.

کد خبر 630707

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بهترین دستگاه حضور دستگاه حضور و غیاب سیستم حضور و غیاب دستگاه های حضور حضور و غیاب سیستم ها کنترل تردد دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در هراس از توان موشکی و پهپادی ایران و با نادیده گرفتن عملیات وعده صادق و حمله به رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران باید سیستم‌های تسلیحاتی خود را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش ایرنا آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک‌های ایران از لایحه‌های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت، به خبرنگاران گفت: "از این حمله درس زیادی آموخته شده است. "

وی ادعا کرد: آن‌ها از مهمات زیادی استفاده کردند و هدف آن‌ها تحمیل خسارت قابل توجه در اسرائیل بود.

آستین در ادامه ادعا‌های خود گفت؛ "ایران باید کارآمدی سیستم‌های تسلیحاتی و برنامه ریزی خود را بررسی کند. فکر می‌کنم اسرائیل نشان داده است که توانایی قابل توجهی برای دفاع از خود دارد. "

دیگر خبرها

  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم