Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سیدمجید بهشتی رئیس اداره فناوری‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت:  ۲۰۰ دستگاه تراکتور در ۶ ماه سال سهمیه داشته ایم که تلاش می‌کنیم این میزان را در اختیار کشاورزان قرار دهیم.

بهشتی  با بیان اینکه واگذاری ماشین آلات بخش کشاورزی امسال نسبت به پارسال تغییری نداشته است افزود: از مجموع ماشین آلات که امسال به کشاورزان واگذار شد ۱۸۴ دستگاه تراکتور، سه دستگاه کمباین و ۱۹۲ دستگاه انواع ادوات کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پلاک گذاری ۷۸ درصد ماشین‌های کشاورزی خراسان شمالی

او اظهار داشت: هم اینک ۱۰ دستگاه تراکتور نیز مصوب شده است که بزودی در اختیار بهره برداران قرار می‌گیرد.

رئیس اداره فناوری‌های نوین سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با بیان اینکه ۴۷ درصد ماشین آلات بخش کشاورزی استان فرسوده است گفت: از سال ۹۲ خط اعتباری برای خرید ادوات و ماشین آلات بخش کشاورزی اختصاص یافته است که هرساله ماشین آلات جدید به این بخش افزوده می‌شود، اما ناوگان فرسوده هیچ گاه خارج نشده است.

او تعداد کل ادوات خودگردان از جمله تراکتورها، کمباین، دروگر و تیلر‌های در سطح خراسان شمالی را بیش از ۱۷ هزار دستگاه عنوان کرد و افزود: با احتساب سایر ادوات و دنباله بند‌ها ماشین آلات بخش کشاورزی در مجموع به ۸۰ هزار دستگاه می‌رسد.

گفتنی است در خراسان شمالی باید بیشتر شرکت‌های فنی در حوزه مکانیزاسیون فعال باشند زیراکه برخی از ماشین آلات کشاورزی عملا بدون استفاده می‌ماند و کشاورزان عرصه‌های زیادی برای کشت و کار ندارند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی ماشین آلات کشاورزی ماشین آلات بخش کشاورزی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت می‌گوید: وضع مطلوب این بخش وابسته به ادامه افزایش در سه سال آینده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم