Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامحسين دلبري معاون پيشگيري بهزيستي خراسان رضوي، گفت:  ۹۵ درصد متقاضیان طلاق خراسان رضوي تحت پوشش سامانه تصميم هستند و تنها در دو سه شهر كوچك كه مركز مشاوره يا كلينيك مددكاري وجود ندارد اين سامانه فعال نيست و متقاضيان طلاق در اين شهرستان‌ها كه تعدادشان نسبت به ساير شهرها كم است مستقيما به دادگستري مراجعه مي‌كنند و يا در شهرهاي همجوار كه سامانه در آنها فعال است از طريق سامانه اقدام مي‌كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در نيمه اول امسال ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه تصمیم ثبت نام کرده‌اند در حالی که سال گذشته این رقم ۱۳ هزار و ۳۰۰  مورد بوده است و نكته قابل توجه اين است كه در ارزيابي سال‌هاي گذشته مشخص مي‌شد كه ۶۰ درصد درخواست‌هاي طلاق، توافقي است اما امسال در اطلاعات ثبت شده‌ي سامانه تصميم، اين عدد ۴۰ درصد است كه نشان مي‌دهد طلاق‌ها به سمت دعاوي كيفري و حقوقي ميل مي‌كند.

معاون پيشگيري بهزيستي خراسان رضوي ادامه داد: نكته‌ي مهم‌تر اينكه آمار طلاق‌هاي يك‌طرفه‌ي به تقاضاي خانم به عدد 50 درصد رسيده در حالي كه در سال‌هاي گذشته اين رقم حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد بوده است در همين حال تقاضاي طلاق يك‌طرفه به تقاضاي آقا به ۱۰ درصد كاهش يافته است.


انتهای پیام//س.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طلاق توافقی دادگستری مددکاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،آرش آریانزاد میگوید: به دنبال بارش‌های اخیر حجم آب ذخیره در پشت سد‌های استان به ۷۲ درصد رسیده است.
وی افزود: در حال حاضر ۸ سد استان شامل سد‌های عباس آباد و سبدلو بانه، چراغ‌ویس سقز، گاران مریوان، زیویه کامیاران، قشلاق و آزاد سنندج و زریبار مریوان سرریز کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان با بیان اینکه از ابتدای سال آبی جاری، ۴۲۰ میلیمتر متوسط بارندگی استان بوده افزود: شهرستان‌های مریوان با هزارمیلیمترو بانه با ۸۰۰ میلیمتربیشترین میزان بارش‌ها را به خود اختصاص داده اند.
بارندگی سال آبی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.
کارشناس اداره هواشناسی استان نیز میگوید: در بارش‌های اخیر سلین هورامان با ۹۴ میلیمتر و سرواباد با ۸۶ میلیمتر بیشترین بارش‌ها را داشته اند.
هواشناسی کردستان اعلام کرد از فردا نیز موج جدید بارشی نیز آسمان استان را در بر میگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان