Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:31:13 GMT

برگزاری پیاده‌روی «حرم تا حرم» در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۱۸۱۴

برگزاری پیاده‌روی «حرم تا حرم» در بوشهر

ایسنا/بوشهر رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر از برگزاری «پیاده‌روی حرم تا حرم» به مناسبت شهادت امام رضا (علیه‌السلام) در شهر بوشهر خبر داد.

سیدناصر فاطمی اظهار کرد: این مراسم روز پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح از امامزاده محمدباقر تا امامزاده عبدالمهیمن در بوشهر همراه با قرائت زیارت امام رضا(ع) و با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم ولایتمدار بوشهر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از برگزاری مراسمی به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(علیه‌السلام) در بوشهر خبر داد و گفت: این مراسم چهارشنبه شب ساعت ۲۰ در یادمان شهدای خوشنام بوشهر واقع در پارک شغاب برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری پایان ماه صفر اظهار داشت: مراسم ۲۸ ماه صفر به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اسلام(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) با حرکت دستجات عزاداری و با مشارکت هیئات مذهبی، مسؤولان و مردم عزادار از میدان قدس تا مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، فاطمی با بیان اینکه مراسم‌های یاد شده با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود گفت: از همه مردم عزادار و دلداده اهل بیت(ع) دعوت می‌شود تا این مراسم‌ها حضور بهم رسانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

سرهنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد