Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده اظهار داشت: همه داستان‌های دفاع مقدس همانند افسانه است با این تفاوت که همه‌ آن‌ها واقعی و رخ داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه منطق شهدای ما کاملاً متفاوت با منطق شاهان ظالم کشور بوده است، گفت: تاریخ‌نویسان مزدور که به سرویس‌های جاسوسی وابسته هستند تلاش می‌کنند تاریخ کشور ما را تحریف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ ۸ هزار ساله ما را به ۲۵۰۰ سال کاهش داده‌اند.

وی گفت: تاریخ‌نویسان مزدور فقط می‌خواهند نسب ملت ایران را به شاهان ظالم کلید بزنند ولی منطق شهدا ثابت کرد که نسب ملت ایران ربطی به شاهان ندارد.

سردار نقدی اضافه کرد: منطق شاهان ظالم همانند منطق آمریکا است‌.

تا وقتی زور دارید زور بگویید و هر زمان که زور ندارید مقابل قدرتمندان تسلیم بشید. سلسله پلید هخامنشی که بزرگترین کشتارها و خیانت‌ها را در کشور کرد بعد از افول قدرت کشور را دو دستی تقدیم یونان کرد.

از سوی دیگر ساسانیان هم بعد از افول قدرت کشور را به مغول‌ها تقدیم کردند.

وی گفت: ولی منطق شهدا این نیست؛ منطق شهدا ایستادگی در مقابل زور و ستم است و ۱۰۰ درصد با منطق شاهان متفاوت است. در تاریخ به وفور می‌خوانیم که انبیاء و معصومین مقابل جباران عالم ایستاده‌اند و افتخار می‌کنیم که راه ما، راه انبیاست.

کد خبر 630722 برچسب‌ها سردار محمدرضا نقدی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سردار محمدرضا نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است

شهردار اصفهان گفت: هیئت امنای بازار اصفهان تشکیل شد تا سیستم حل مسائل کامل شود، بنابراین باید مدل مالی آن مشخص شود و تمام سازمان‌ها برای رفع مشکلات تلاش کنند؛ نباید فرایند انجام کار به‌گونه‌ای باشد که بازار به‌عنوان هویت و فرهنگ ما در معرض تهدید باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز_ دوشنبه دهم اردیبهشت _ در نخستین جلسه هم‌اندیشی با هیئت امنای بازار اصفهان اظهار کرد: سال‌های زیادی است که با بعضی مشکلات مواجه هستیم، انتظار از برگزاری این جلسات آن است که خروجی و رضایت عمومی مردم گزارش شود.

وی افزود: هیئت امنای بازار اصفهان تشکیل شد تا سیستم حل مسائل کامل شود، بنابراین باید مدل مالی آن مشخص شود و تمام سازمان‌ها برای رفع این مشکلات تلاش کنند؛ نباید فرایند انجام کار به‌گونه‌ای باشد که بازار به‌عنوان هویت و فرهنگ ما در معرض تهدید باشد.

شهردار اصفهان با اشاره به تأسیس هایپرها و بازارهای جدید در شهر تاکید کرد: با وجود این شرایط، بازار هنوز حرف اول را می‌زند و گردشگران زیادی برای دیدن بازار اصفهان به این شهر می‌آیند، زیرا موزه فرهنگ و تاریخ ما برای همه دنیا جذاب است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما است به مدلی برسیم تا بازار زنده بماند و برای رسیدن به این مهم لازم است از مرحله تشریفات گذر کنیم، گفت: بازاریان نیت خیر دارند و درگیر روال اداری، نامه‌نگاری و تشریفات نیستند و لازم است دستگاه‌های اجرایی نیز به دور از تشریفات برای رفع مشکلات بازار تلاش کنند.

قاسم‌زاده تصریح کرد: بازار اصفهان مدت زمان زیادی مستقل بوده و بهتر است هیئت امنای بازار نیز به‌صورت مستقل عمل و منابع خود را تأمین کند، همچنین شهرداری اصفهان مکانی را برای تشکیل محل ویژه منتخبان بازار در نظر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بعضی مشکلات بازار اصفهان طی چند ماه اخیر با توجه به برگزاری انتخابات رفع شده است، گفت: امیدواریم به دست هیئت امنا و انجام وظیفه دستگاه‌ها یک گره از مشکلات شهر باز شود و بازار ما دوباره پر رونق و جذاب‌تر از قبل شود.

کد خبر 748613

دیگر خبرها

  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • علت ممنوعیت سریال مصری حشاشین؛ تحریف تاریخ ایران
  • «حشاشین» سریالی بر اساس تحریف تاریخ است
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است