Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران در یک دیدار حساس باید به مصاف تیم ملی امارات برود

تیم ملی فوتبال ایران در حالی به مصاف امارات خواهد رفت که در بازی قبل برابر عراق با یک ترکیب خوب با نتیجه 3-0 برنده شد.

به گزارش طرفداری، ترکیب تیم ملی برابر عراق، منطقی ترین ترکیب تیم ملی در بازیهای گذشته و نزدیک به یک ترکیب کاملا آرمانی برایمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ترکیب تیم ملی در بازی برابر عراق، بیرانوند، کماکان دروازه بان بود، کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، امید نورافکن و صادق محرمی در خط دفاع بازی می کردند. در خط میانی تیم ملی سعید عزت اللهی، احمد نور اللهی، وحید امیری و علیرضا جهانبخش حضور داشته و طارمی و آزمون مهاجمان تیم ملی فوتبال بودند.

ترکیب تیم ملی تقریبا بدون نقص بود اما حالا برای بازی برابر عراق ممکن است تردید هایی در شکل و تغییرات احتمالی این تیم وجود داشته باشد.

یکی از مهم ترین فرضیات، احتمال حضور احسان حاج صفی با توجه به دعوت او به تیم ملی است، هر چند در پست هایی که او بازی می کند یعنی دفاع چپ و هافبک دفاعی، بازیکنان تیم ملی مقابل عراق از عهده وظایف خود به خوبی بر آمده بودند و احتمال بازی کردن حاج صفی به جای بازیکنان در این پست ها بعید است.

دومین فرض، بازی کردن میلاد سرلک است، بازیکنی که ماه گذشته در بازی ایران برابر سوریه بازیکن ثابت میدان بود اما به علت برخورد شدید بازیکن حریف با او از زمین بیرون آمد و از فهرست تیم ملی به طور موقت خارج شد، در حالی که او ماه گذشته به سعید عزت اللهی ترجیح داده شده و در ترکیب ثابت تیم ملی عضو شده بود، این احتمال وجود دارد او به ترکیب تیم ملی برگردد. هرچند به نظر می رسد با توجه به بازی خوب سعید عزت اللهی در پست خود برگشتن میلادسرلک کمی بعید باشد.

نکته دیگر ضعف نسبی صادق محرمی در دفاع راست است، با این حال جانشین احتمالی صادق محرمی در این پست، تنها می تواند صالح حردانی باشد که به او تنها در یک نیمه اطمینان شده و او در هیچ دیدار دیگری به میدان نیامده است.

منطقی ترین گزینه برای تیم ملی شاید همان ترکیبی باشد که برابر عراق شکل دادیم و با آن برابر حریف قدر خود به برد 3-0 رسیدیم. باید دید درنهایت اسکوچیچ با چه ترکیبی به مصاف امارات خواهد رفت.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! فوتبالیست برزیلی، بعد از بیهوش کردن داور مسابقه دستگیر شد/ تصاویر حادثه علی دایی تحت عمل جراحی قرار گرفت افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! کیلیان ام باپه: هیچ وقت نمی توانیم در فوتبال آینده را پیش بینی کنیم رومن آبراموویچ پس از سه سال به انگلستان سفر کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برابر عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس

اریک تن هاخ با توجه به بحران ادامه‌دار ناشی از مصدومیت بازیکنانش، کار سختی مقابل عقاب‌ها در پیش دارد. 

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه که در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر برگزار خواهد شد، به مصاف کریستال پالاس می‌رود.

طرفداری | این مسابقه از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب، به قضاوت جرد ژیلت در سلهرست پارک آغاز خواهد شد. دیدار رفت دو تیم، در اولدترافورد با تک گل یواخیم آندرسن، به سود تیم مهمان به پایان رسیده بود. در حال حاضر شیاطین سرخ با ۵۴ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی حضور دارند ولی پیروزی در بازی پیش رو، می‌تواند بار دیگر آن‌ها را به رده ششم جدول برگرداند. کریستال پالاس نیز با ۴۰ امتیاز، به رده چهاردهم جدول تکیه زده و خیالش از بابت بقا در لیگ برتر، راحت است.

ضمنا، پیش بینی هو اسکورد از این مسابقه، برتری ۲-۱ کریستال پالاس مقابل منچستریونایتد است. 

ترکیب احتمالی کریستال پالاس و منچستریونایتد کریستال پالاس (۱-۲-۴-۳): هندرسون | ریچاردز، آندرسن، کلاین | مونیوز، وارتون، هیوز، میچل | آیو، اولیزه | ماتتا منچستریونایتد (۱-۳-۲-۴): اونانا | اوانز، کاسمیرو، دالو، ون بیساکا | مینو، فرناندز | گارناچو، مانت، آنتونی | هویلوند

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال