Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون و شفاهی کتبی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۰ در روزهای ۱۹ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند برای شرکت در این آزمون از ۲۴ مهرماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، آزمون کتبی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی ۱۴۰۰، روز سه شنبه ۱۹ بهمن و آزمون شفاهی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۰، ۲۱ و ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات به پایان رسانده اند، باید از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۴ مهر تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۸ مهر به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت نام کرده و در همین بازه زمانی نسبت به ثبت نام در سامانه obligat.behdasht.gov.ir نیز اقدام کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی آزمون کتبی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی ۱۴۰۰، شامل تصویر اسکن شده از عکس ٣×۴ رنگی داوطلب، تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی و مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموختگان خارج از کشور شامل تصویر اسکن شده از عکس ٣×۴ رنگی داوطلب، تصویر اسکن شده از معرفی نامه مرکز خدمات آموزشی جهت شرکت در آزمون، تصویر اسکن شده از صفحات اول و دوم شناسنامه و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است.

داوطلبان برای پرداخت هزینه شرکت در آزمون می‌توانند با مراجعه به لینک «پرداخت الکترونیک هزینه ثبت نام» و پرداخت هزینه شرکت در آزمون بر اساس مبالغ مندرج در سایت با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب اقدام کنند. داوطلب پس از دریافت کد پرداخت می‌تواند نسبت به ثبت نام اقدام کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، هزینه ثبت نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون شرکت می‌کنند یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، برای افرادی که برای دومین بار در آزمون شرکت می‌کنند ۳ میلیون ریال و برای افرادی که برای سومین بار یا بیشتر در آزمون شرکت می‌کنند ۶ میلیون ریال است.

کد خبر 527130

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آزمون دانشنامه تخصصی دندان پزشكي آزمون دندان پزشکی خدمات دندانپزشکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشنامه و گواهینامه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می یابد.   به گزارش ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.   بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.   داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.   داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • ویکی فقه؛ دانشنامه‌ای در حوزه علوم اسلامی
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت