Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بدون شک بزرگ‌ترین غایب فیفا ۲۰۲۲ برای ایرانی‌ها سردار آزمون است که با توجه به همکاری تیم زنیت با شرکت کونامی در فیفا حضور ندارد. او آخرین بار در فیفا ۱۸ حضور داشت که آن موقع عضو تیم روبین کازان روسیه بود و با حذف لیگ این کشور غایب بازی‌های فیفا است.

سردار آزمون در آن نسخه اورال ۷۶ را داشت و جزو بازیکنان آینده‌دار فیفا به حساب می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توانایی‌های سردار در آن نسخ با ستارگانی چون امانوئل آدبایور، آلوارو نگردو، بوراک ییلماز، کریستین بنتکه و آرکادیوژ میلیک قابل قیاس بود. سردار اگر در فصل نقل و انتقالات از زنیت جدا شود و به یک لیگ معتبر برود نامش به بازی فیفا اضافه خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون فیفا بازی فیفا بازی فیفا تیم زنیت روسیه تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور

احتمال دارد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قانون ممنوعیت برگزاری مسابقات لیگ داخلی کشورها در خارج از کشور را مورد بازنگری قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیفا ممکن است قانون ممنوعیت مسابقات قهرمانی ملی در خارج از کشور را تا پایان سال 2024 تغییر دهد.

این خبر را کریستوفر بنینگ، وکیل فیفا در دادگاه فدرال به عنوان بخشی از رسیدگی به شکایت شرکت ارائه دهنده خدمات ورزشی Relevent Sports علیه فیفا و فدراسیون فوتبال آمریکا (USSF) بیان کرد.

Relevent Sports از فیفا و USSF به دلیل انحصار مسابقات در سال 2019 شکایت کرد، زیرا مجاز به برگزاری مسابقه لالیگا بین بارسلونا و خیرونا در میامی نبود.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل