Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی نیمه تمام پایتخت توضیحاتی داد. سیدجعفر هاشمی تشکری، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با میزان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی نیمه تمام پایتخت گفت: یکی از پروژ‌های ناتمام، پروژه بزرگراه شهید بروجردی است که تنها مشکلی که از آن باقی مانده تملک یک قطعه پلاکی است که محل اتصال بزرگراه آزادگان و بزرگراه شهید بروجردی است که اقدامات خوبی برای تملک این قطعه پلاک صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: غلی رغم تمامی اقدامات صورت گرفته این موضوع قطعی نشده است و مشکلاتی با کمیسیون ماده پنج وجود دارد که برای این مشکل اولویت‌هایی در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران قرار دادیم که امیدواریم زودتر شهرداری تهران تملک این قطعه پلاک را به زودی انجام دهد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: بزرگراه شهید بروجردی ساخته شده است و به طور کلی هیچ مشکلی ندارد و باید مشکل تملک قطعه پلاک به طور کامل انجام شود تا بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم. بیشتر بخوانید:
ورود افراد واکسینه نشده به مترو ممنوع می‌شود؟   انتهای پیام/ برچسب ها: تهران شهرداری کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران شهرداری کرونا کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بزرگراه شهید بروجردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: خیابان یکم در منطقه ۶ تهران به نام «شیخ احمد تربتی»، اولین روزنامه نگار شهید تاریخ ایران نامگذاری شد.   مهدی زاهدی افزود: این اقدام با توجه به پیگیری‌ها و پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران انجام شده است.   وی نامگذاری معابر در سطح تربت حیدریه و چند کلانشهر با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود را یکی از این اقدامات مهم در حوزه فرهنگی خواند و گفت: قبل از این نیز با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، خیابانی به نام «حاج آخوند ملاعباس تربتی» در شهر مشهد نامگذاری شده بود.   «شیخ احمد تربتی» روزنامه نگار متولد تربت حیدریه، ملقب به سلطان العلمای خراسانی بود که به دلیل نقد‌های تند علیه محمدعلی شاه، اولین دادگاه مطبوعات برای وی تشکیل شد، اما مورد حمایت علی اکبر دهخدا و جمعی از آزادیخواهان قرار گرفت و تبرئه شد.    وی سرانجام پس از حمله قزاق‌ها به دفاتر روزنامه‌ها، دستگیر و به طرز فجیعی در چاه باغ شاه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران