Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکا بیک‌لیک‌لی پنجشنبه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا مرکز گلستان اظهارداشت: نبود بودجه مناسب برای این تیم سبب شد تا به جای حضور روز دوشنبه در تهران و تمرین روز سه‌شنبه در سالن مسابقه، عصر سه‌شنبه آن هم با اتوبوس به تهران برسیم تا خستگی راه و مسافت بر بدن بازیکنان باقی بماند.

این دیدار چهارشنبه شب در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بودجه تیم ما اکنون چهار میلیارد ریال است در صورتی که شیمیدر ۱۰ برابر ما هزینه کرده و به غیر از پنج بازیکن اصلی، نیمکت قوی دارد که هر یک از بازیکنان ذخیره می‌توانند جایگزین خوبی برای بازیکن اصلی باشند.
وی تاکید کرد: بازیکنان تیم ما جوان و ۷۵ درصد آنان بومی هستند و فشار بازی سنگین در برابر شیمیدر آنان را مسهتلک، خسته و فرسوده کرده بود.
سرمربی تبم بسکتبال دختران شهر گرگان گفت: بازیکنان من در کوارتر اول بسیار با انگیزه بودند اما با دست خالی نمی‌توان به مصاف حریفی پرمهره و متشکل از چندین بازیکن ملی‌پوش رفت و از سوی دیگر تیم حریف نگرانی بابت تعویض یا پنج خطا شدن بازیکن اصلی ندارد.
بیک‌لیک‌لی ادامه داد: از سوی دیگر دیرجمع شدن تیم دختران شهر گرگان و نداشتن مسابقه تدارکاتی، کمی به آماده نبودن تیم ما ضربه زد.
وی با انتقاد از تبعیض بین تیم مردان و زنان بسکتبال گرگان تصریح کرد: زمانی که بازیکنانم حضور یک هفته‌ای تیم مردان در اردوی تدارکاتی تهران و اقامت در هتل المپیک را می‌بینند و با خود مقایسه می‌کنند، بدون شک انگیزه، شور و اشتیاق‌شان کم می‌شود.
وی بیان داشت: اما شاگردانم در ۲ باری گذشته و رویارویی با شیمیدر با غیرت و تعصب بازی کردند که در ۲ مسابقه قبلی برنده شدیم اما در برابر شیمیدر دفاع خوب آنها مانع رسیدن توپ‌های ما به درون سبد حریف شد.

سرمربی تیم بسکتبال دختران شهر گرگان گفت: دفاع فشرده حریف و تلاش بازیکنان ما باعث شده بود تا چهره به اواخر بازی نزدیک می‌شدیم، شاگردانم بیشتر خسته شوند و توان بازی نداشته باشند.

بیک‌لیک‌لی تاکید کرد: البته در بازی با شیمیدر می‌دانستیم که حداقل بر روی کاغذ به لحاظ نفرات به آنان نمی‌رسیم اما هدف کم گل خوردن را برنامه‌ریزی کردیم تا اختلاف زیادی با این تیم نداشته باشیم که در پایان نتیجه نشان داد، نسبت به ۲ حریف قبلی شیمیدر به خصوص گروه بهمن شرایط بهتری داشتیم.
وی در خصوص داوری مسابقه تصریح کرد: کمیته داوران نباید از قبل نتیجه بازی را پیش‌بینی کند که کدام تیم برنده و کدام تیم بازنده است و براساس تیم‌ها، کوبل داوری را انتخاب کند.
وی بیان داشت: با توجه به جوان بودن یکی از داوران که برای اولین بار که در عمر ورزشی خود دیده بودم، بهتر است کمیته داوران برای بالا بردن سطح بازی‌ها از داوران با تجربه‌تر استفاده کند تا سوت‌های بی‌موقع و نابجا روند بازی را تغییر ندهد.
سرمربی تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در خصوص بازی بعدی تیمش در روز جمعه ۱۶ مهرماه در برابر گروه بهمن تهران گفت: این تیم که ۲ سال متوالی قهرمان لیگ برتر شد اما این مساله باعث نخواهد شد تا از قبل خود را بازنده بدانیم، برهمین اصل با همه توان در گام اول برای برد به میدان خواهیم‌ رفت و تلاش داریم بازی قابل قبول و در خور شان‌ نام گرگان ارایه کنیم.
بیک‌لیک‌لی اضافه کرد: البته نباید فراموش کرد که حریف روز جمعه روند صعودی خود را حفظ کرده و به لحاظ بازیکن با تیم آنها قابل قیاس نیستیم.
تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در سومین مسابقه از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آرارات تهران با نتیجه ۶۴ بر ۳۷ مغلوب شیمیدر قم شد.
دختران شهر گرگان که اکنون با ۲ برد، یک باخت و مجموع پنج امتیاز در مکان سوم گروه الف این رقابت‌ها قرار دارند، روز جمعه در هفته چهارم دور رفت به مصاف گروه بهمن تهران خواهند رفت.

برچسب‌ها بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال گرگان بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال گرگان گلستان بسکتبال دختران شهر گرگان بیک لیک لی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی

به گزارش “ورزش سه”، یکی از خبرهای مهم پیرامون بازیکنان خارجی لیگ برتر فسخ قرارداد علی عدنان مدافع عراقی و ملی‌پوش مس رفسنجان بود. کاپیتان تیم ملی عراق که در نیم فصل رقابت‌های لیگ هم اقدام به ترک ایران کرده بود، در نهایت به جمع نارنجی پوشان برگشت و در بازی‌های گذشته برای مس به میدان رفت.

علی عدنان که در بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل فولاد محروم بود با کسب اجازه از محرم نویدکیا به امارات سفر کرد اما برخلاف وعده‌ای که داده بود به ایران برنگشت. او در مسابقه جام حذفی مصر مقابل پیکان هم غایب بود تا در نهایت باشگاه مس رفسنجان از فسخ قرارداد این بازیکن به صورت توافقی و دو طرفه بدهد.

مدافع عراقی مسی‌ها بعد از فسخ قرارداد خود در پستی اینستاگرامی به ماجراهای امنیتی در ایران اشاره کرد و آن را دلیل جدایی‌اش دانست. حالا اما محرم نویدکیا سرمربی مصر در نشست خبری خود به مسئله جدایی علی عدنان اشاره کرده است.

نویدکیا در این خصوص گفت: او یک بازی محروم بود؛ من به ایشان دو روز اجازه دادم استراحت کند که با روز استراحت تیم می‌شد سه روز. ایشان رفتند و برنگشتند، بعد هم که پیگیر شدیم، یک بار گفت پروازمان به خاطر اینکه در دبی سیل آمده کنسل شده، گفتیم روز بعدش بیاید و نیامد.

سرمربی مس افزود: برای من در فوتبال دو تا چیز مهم است؛ یک نظم و انضباط و دو کیفیت بازیکن. بقیه مسائل دیگر اصلا به من ارتباطی ندارد. وقتی می‌بینم بازیکنی نظم تیم را رعایت نمی‌کند، برای من همین کافی است که عذرش را بخواهم.

نویدکیا همچنین گفت: این را به باشگاه می‌سپارم که در موردش تصمیم بگیرد. فقط بحث انضباطی بود که چون سه روز به ایشان استراحت داده بودم، حالا یک روز هم دبی سیل آمده بود یا پرواز تاخیر داشته یا اصلا پرواز کنسل شده، می‌شود چهار روز، نه پنج روز ولی چون غیبتش شد ۱۰ روز و ۱۵ روز، من به باشگاه گفتم که دیگر نیازی به ایشان ندارم.

دیگر خبرها

  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت