Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم مکزیکی باشگاه وولوز می گوید بابت مصدومیت سنگینش از دست داوید لوئیز ناراحت نیست.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، رائول خیمنز، مهاجم مکزیکی باشگاه وولورهمپتون در جریان تقابل تیمش با آرسنال در نوامبر 2020 بعد از برخورد با داوید لوئیز دچار مصدومیت شدید شد و جمجمه سرش ترک برداشت و به همین خاطر تقریبا یک سال به دور از میادین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این روزها به فوتبال برگشته و می گوید آن حادثه وحشتناک را پشت سر گذاشته است. خیمنز در این باره گفت:

یکی از بازیکنان آرسنال به تیر نزدیک رفت و از جلوی من عبور کرد. اگر آن قدم را برنداشته بودم، به عقب نمی پریدم و جلوی او می پریدم. پریدن به عقب باعث این اتفاق شد. هیچ مسئولیتی گردن دیوید لوئیز نیست و او را مقصر نمی دانم. او قصد داشت توپ را بزند ولی متاسفانه سر مرا زد.

 این مهاجم می گوید تنها مسائلی محو از این اتفاق در خاطرش مانده است:

صحنه برخورد را چندین بار تماشا کردم. از مسئول ویدیو و رسانه های مجازی باشگاه پرسیدم که آیا تصویری از زاویه دیگر از این حادثه دارند یا نه. چیزی در خاطرم نیست. به خاطر دارم به استادیوم آمدیم و برای بررسی زمین وارد شدیم. برای تعویض لباس به رختکن برگشتیم و بعد از آن همه چیز تاریک است. شروع بازی یا ضربه کرنر یا برخورد را به خاطر ندارم. وقتی در آمبولانس و در مسیر بیمارستان بودیم، هنوز به هوش بودم اما چیزی به خاطر ندارم. بعد از عمل را نیز به خاطر نمی آورم. از کارهایی که در بیمارستان کردم، خاطراتی محو دارم. این که برایم غذا می آوردند و نمی گذاشتند راه بروم اما چیز بیشتری یادم نیست.

خیمنز باید به زودی با تیم ملی کشورش برای انتخابی جام جهانی مقابل کانادا، هندوراس و السالوادور بازی کند. او در این باره می گوید:

خوشحالم که بعد از مدت زمانی طولانی به تیم ملی برگشته ام. می خواهم بازگشت خوبی داشته باشم. هیچوقت انتظار ندارید به این شدت مصدوم شوید. این اتفاق به دلیلی افتاد اما همیشه برای بازگشت انگیزه و قدرت داشتم. 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! فوتبالیست برزیلی، بعد از بیهوش کردن داور مسابقه دستگیر شد/ تصاویر حادثه علی دایی تحت عمل جراحی قرار گرفت افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! کیلیان ام باپه: هیچ وقت نمی توانیم در فوتبال آینده را پیش بینی کنیم رومن آبراموویچ پس از سه سال به انگلستان سفر کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز عجیب و غریب و فراموش نشدنی‌ای در اراک پشت سر گذاشت و در حالی که دو بار با اختلاف دو گل پیش افتاده بود، از آلومینیوم گل خورد و در نهایت پس از تساوی چهار-چهار، از جام حذفی در ضربات پنالتی وداع کرد‌.

پرسپولیس هفت پنالتی زد که دانیال اسماعیلی‌فر پنالتی سوم و وحید امیری پنالتی هفتم را خراب کردند. پس از بازی وحید امیری با انتشار یک پست در اینستاگرام از هواداران و اعضای تیم عذرخواهی کرد‌.

زیر این پست کامنت‌های بازیکنان جالب توجه بود‌. دانیال اسماعیلی‌فر با ابراز شرمندگی خود را مقصر باخت می‌دانست. همچنین سروش رفیعی با دلداری دادن امیری گفت که در پیروزی و شکست کنار هم هستیم و هیچکس نباید خودش را شرمنده بداند.

همچنین دیگر اعضای تیم مثل خدابنده‌لو، ارونوف و بادامکی نیز به کاپیتان‌شان دلداری دادند.

دیگر خبرها

  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟