Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار معاون ارتباطات و بین الملل جامعه‌المصطفی اظهار کرد: اتفاقاتی که امروز شاهد آن هستیم، در گذشته آرزوی ما بود و الحمدالله فعالیت‌های حوزه‌های علمیه و جامعه‌المصطفی بسیار اثرگذار است و شاهد برنامه‌های بسیار خوب و موثری هستیم.

وی تصریح کرد: زمینه‌ها و فرصت‌های بسیار خوبی در حوزه علمیه و دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین وجود دارد که می‌توانیم با مشارکت و همکاری از این فرصت‌ها بیش از پیش استفاده کنیم و دانشجویان غیر ایرانی بیشتری را در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین افزود: جذب 24 هزار دانشجو در دانشگاه بین‌الملل با دو سوم دانشجوی غیر ایرانی، مصوب مجلس است اما این مهم تاکنون تحقق نیافته و ان‌شاءالله با حضور شما عزیزان و همکاری‌های مشترک این امر تحقق یابد چرا که این هدف بسیار مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: مرکز زبان در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین پیشینه و ساختار بسیار قوی و استانداردی دارد و می‌تواند در فرصت‌های آموزشی برای دانشجویان غیر ایرانی بسیار راهگشا باشد و در کمتر جایی این فرصت دیده می‌شود.

وی تاکید کرد: استان قزوین برای همکاری‌های مشترک با جامعه‌المصطفی آمادگی و ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و امیدواریم این مهم تحقق پیدا کند و شاهد تحول در جذب و پرورش دانشجویان زیادی از کشورهای مختلف باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین حوزه و دانشگاه جامعه المصطفی دانشگاه بین المللی جامعه المصطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا»  پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی» اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

دیگر خبرها

  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور