Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:38:52 GMT

تیم فوتبال پیوند اعضا به اردوی آمادگی دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۵۵۷۲

تیم فوتبال پیوند اعضا به اردوی آمادگی دعوت شدند

اولین اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا برای شرکت در مسابقات جام جهانی فرانسه با حضور ۲۰ فوتبالیست در قائم شهر شهر آغاز شد.

به گزارش ایسنا، اولین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا برای شرکت در مسابقات جام‌جهانی فرانسه با حضور ۲۰ فوتبالیست در قائم شهر آغاز شد.
وحید مظاهری، حسام فتاحی، حسین محمودی، سعید منتظر پرچی، داوود تسبیحی، رضا طهماسبی، محمد طهماسبی، مرتضی جلیلوند، علی گودرزی، علی حسن شاهی، حمزه پیرمرادیان، موسی خلیفه، رضا قدرتی، وحید جعفری، انعام رهبر، امیر معماری، براتعلی ابراهیم، فراز آذریان، امین صانعی
و جواد حفظی نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی هستند که هدایت تیم را علی چینی بازیکن پیشین تیم ملی و استقلال «سرمربی»، ناصر شیردل «مربی»، حسین اسماعیلی «سرپرست»، مجید کرمی «مدیر تیم و رئیس انجمن فوتبال»، احسان وجدی «مربی دروازه بان» و محمدرضا تاجانی «آنالیزور» بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم ملی فوتبال پیوند اعضا برای آمادگی بهتر جهت شرکت در جام جهانی فرانسه، روز جمعه ۱۶ مهر در دیداری تدارکاتی برابر پیشکسوتان نساجی مازندران به میدان خواهند رفت.

این اردو پس از یک سال و نیم وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار شد و بازیکنان و کادر فنی پس از واکسینه شدن و با رعایت پروتکل های بهداشتی در اردو حضور پیدا کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتبال پیوند اعضا فوتبال پیوند اعضا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،در متن این بیانیه آمده است :

"بلوغ و باروری جنبش دانشجویی اصیل در ایالات مختلف آمریکا،در محکومیت صهیونیسم ، با سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان توسط مدعیان دموکراسی و آزادی بیان در این کشور مواجه شده است.

دانشجویانی که از کالیفرنیا تا تگزاس، غیرتمندانه در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده اند هرگز از مطالبات اساسی خود مانند پایان دادن به جنگ غزه، قطع ارتباطات دانشگاهی با رژیم اشغالگر قدس و محاکمه عوامل نسل کشی غزه کوتاه نخواهند آمد.

شکل گیری ، تثبیت و استمرار  این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را ازچشم فاتلان کودکان غزه ربوده و علاوه بر آن، فردایی  آکنده از آگاهی و ظلم ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می دهد.گستردگی ، آگاهی و استقامت سه رکن اصلی این جنبش بی سابقه در آمریکا محسوب می شود.جنبشی که با سرعتی مثال زدنی در حال تعمیم به دیگر حوزه های جغرافیایی و آموزشی غرب است. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تقدیر از صلابت دانشجویان و اساتید دانشگاه ها که علی رغم خفقان ناشی از سلطه لابی های صهیونیستی در آمریکا به میدان حمایت از هم نوعان خود در غزه آمده اند، جنایت و برخوردهای صورت گرفته علیه آنها را قویا محکوم می کند.

همچنین این سازمان، خواستار حمایت گسترده همه دانشگاهها ، مراکز علمی و فرهنگی جهان ، فارغ از هر نژاد و مذهبی،از حرکت انسان دوستانه و تاریخی دانشجویان آمریکایی مدافع حقیقت و حقانیت است. بدیهی است که اتحاد جهانی در حمایت از دانشجویان به پاخاسته در برابر جریان زور و اشغالگری،حداقلی ترین مسئولیت انسانهای آزاده و خیراندیش دنیا  در قبال این جوانان غیور خواهد بود. به امید آنکه چنین تحرکاتی ضمن افشای هر چه بیشتر ماهیت نظام سلطه ، منجر به پایان یافتن جنگ غزه و شکست جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها شود. انشاالله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه