Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است، این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران یعنی امام خمینی (ره) است که اگر به حوادث رخ داده در صحرای کربلا و در ادامه ماه صفر نگاهی بیاندازیم کاملا متوجه عظمت این رویداد بزرگ جهانی خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سفر تاریخی امام حسین به دشت نینوا و شهید شدن آن بزرگوار و اهل بیت مطهرشان گرفته تا مسموم شدن امام مهربانی‌ها به دست خلیفه عباسی در آخرین روز صفر که تمام دلباختگان جهان را اندوهگین کرده است.

شیعیان جهان و به ویژه ایران اسلامی در سوگ ضامن آهو همیشه مراسم‌های مختلفی را برگزار می‌کنند تا ارادت خاص خودشان را خدمت خاندان عصمت و طهارت ابراز کنند. امامی که ۲۰ سال زمام حکومت اسلامی و تبلیغ دین را برعهده داشته است و شاگردان زیادی را تربیت کرده و پیام جهانی دین اسلام یعنی صلح، برادری، برابری و مهربانی را به گوش تمام جهانیان رسانده است. صد حیف که در آخر ماه صفر دوستداران اهل بیت باز هم عزادار یکی دیگر از جانشینان پیامبر مکرم اسلام می‌شوند، امامی که به ضامن آهو، شمس الشموس و امام مهربانی‌ها معروف است به شکلی ناجوانمردانه و با سم مامون عباسی به شهادت می‌رسد.

در ادامه و ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت امام رضا (ع) تصاویری زیبا و مخصوص امروز را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

یک پنجره فولاد دلم تنگ تو آقاست/ ای کاش ز زوار خراسان تو بودم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت امام رضا امام خمینی ره امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود کاپیتان اسطوره ای چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس را مشاهده می کنید.

دانلود (10.1MB)

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی