Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید کمیل موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راه‌پیمایی جاماندگان ارض طوس، اظهار کرد: حرکت جمعی به سمت امامزاده جعفر ابن موسی‌ الکاظم(ع) ترویج راه‌پیمایی و ارزش‌گذاری به این امامزاده که مرکز معنویت این خطه است را نشان می‌دهد.

وی گفت: قریب به هفت سال است که مردم در راه‌پیمایی جا ماندگان ارض طوس، ارادت خود به قبله دیار پانزده خرداد را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین افزود: هرکس که از خاندان امام رضا (ع) باشد، به سبب شرافت و کرامت نسبی و علمی و ایمانی که در این خاندان دارا است برای جهان اسلامی عزیز است و ما قدردان این فضا و مقام هستیم.

موسوی ترویج فرهنگ راه‌پیمایی، ارزش گذاری و ابراز هم‌عهدی با امام رضا(ع) را از اهداف این راه‌پیمایی عظیم خواند و بیان کرد: این امام زاده که مرکز معنویت خطه ورامین می‌باشد، جایی است برای اینکه به جهانیان بگوییم‌، گرچه دوریم اما این دوری چیزی از ارادت قلبی ما به امام رضا (ع) کم نخواهد کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: عشق به امام رضا ع راه پیمایی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی عمل به واجبات و ترک محرمات است.

وی با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای کاهش کم حجابی در حال انجام است و انتظار می‌رود اینگونه فعالیت‌ها بیش از پیش انجام گیرد.

موسوی به دیدار معملمان با رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معلمان باید الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند زیرا همه تلاش‌ها می‌بایست منجر به تعلیم و تربیت شود.

امام جمعه آوج تصویب سند تحول آموزش و پرورش را ضروری دانست و یادآور شد: علامه شهید مطهری و علمایی همچون حسن زاده آملی و.... در مسیر تربیت شاگردان طراز اول انقلاب تلاش‌های زیادی کرده‌اند.

حجت السلام موسوی وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی را مایه برکت و پیشرفت امت‌های اسلامی دانست و افزود: وقتی فرمان انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی توسط مقام معظم رهبری صادر شد چشم دوستداران و دشمنان به سمت ایران اسلامی بود که آیا این اقدام به سرانجام خواهد رسید.

موسوی خاطر نشان کرد: وقتی به حوادث آمریکا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که پلیس آمریکا در اوج ادعای حقوق بشر برخورد خشونت آمیزی با دانشجویان خود دارد.

امام جمعه آوج ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام بیان کرد: آن حضرت در خفقان زمان خود توانست شاگردان زیادی را تربیت کند لذا وظیفه داریم در خور شأن حضرت برنامه عزاداری برگزار نمائیم.

کد خبر 6095713

دیگر خبرها

  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • نوع برخورد غرب با تجمعات دانشجویی نشان از ادعاهای واهی آنها است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد