Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:17:59 GMT

خطر بیخ گوش کومان؛ لاپورتا با ژاوی تماس گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۷۷۶۳

خطر بیخ گوش کومان؛ لاپورتا با ژاوی تماس گرفت

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، پس از حدود یک سال تنش و بی‌خبری بار دیگر با ژاوی تماس گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز دوشنبه این هفته تماس تلفنی طولانی با یکدیگر داشته‌اند. این تماس از سوی رییس باشگاه بارسلونا برقرار شده که تصمیم گرفته سکوتی که هر دو طرفی در طول این مدت داشته‌اند را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها درباره اخبار مربوط به باشگاه،شرایط تیم و دیگر مسائل صحبت‌هایی داشته‌اند اما ظاهرا هیچ صحبت خاصی درباره احتمال حضور ژاوی روی نیمکت این تیم مطرح نشده است. یکی از منابع نزدیک به او به آ.اس گفت:« این مکالمه بیشتر از یک مکالمه حرفه‌ای و کاری، یک مکالمه شخصی بود.»

با این حال به نظر می‌رسد که چنین مصالحه‌ای در این شرایط دشوار بارسا قدمی غیرقابل انکار برای بهبود روابطی است که در دوران حضور ژاوی در این باشگاه به عنوان یک بازیکن بسیار گرم و صمیمانه بود اما در ماه‌های اخیر رو به سردی رفته بود.

تنش‌ها در روابط بین لاپورتا و ژاوی از جایی شروع شد که ویکتور فونت، رقیب او در انتخابات ریاست باشگاه، از ژاوی به عنوان رهبر پروژه خود در صورت حضور بر مسند مدیریتی این تیم نام برد. اما حمایت سرمربی فعلی السد از او نیز برای این که بتواند در انتخابات برنده شود کافی نبود و در نهایت لاپورتا بار دیگر به عنوان رییس باشگاه انتخاب شد.

 

 

حالا با بهبود روابط بین لاپورتا و ژاوی، روایت‌های جدیدی از احتمال حضور بازیکن افسانه‌ای سابق بارسلونا روی نیمکت این تیم در هفته‌های پیش رو به گوش خواهد رسید. بسیاری از منابع خبری باور دارند که هیئت مدیره این باشگاه به زودی درباره اخراج کومان از این تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

سه بازی مهم پیش روی این مربی هلندی قرار دارد: والنسیا در لالیگا، دیناموکیف در لیگ قهرمانان و ال‌کلاسیکو که هر سه در نوکمپ برگزار خواهند شد و یک نتیجه بد در این سه بازی می‌تواند به اخراج او منجر شود.

ژاوی نیز ترجیح می‌دهد تا تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) صبر کند تا السد در فینال جام امیر قطر برابر الریان به میدان برود. اگر او بتواند جام قهرمانی این مسابقات را به دست آورد، هفتمین جام دوران مربیگری خود را بالای سر برده و خداحافظی شکوهمندی با این تیم خواهد داشت.

السد خوان لاپورتا ژاوی بارسلونا قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: السد خوان لاپورتا ژاوی بارسلونا قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که ژاوی هرناندس در روزهای پایانی ژانویه اعلام کرده بود  که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد اما اخیرا نظرش تغییر کرد و فصل بعد هم روی نیمکت آبی و اناری ها خواهد بود. 

به گزارش الموندو، خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد و گفت: این تصمیم باشگاه است. من روی چنین موضوعاتی تمرکز نمی‌کنم، حتی اگر تعجب برانگیز یا عجیب به نظر برسند. مسئولیت من نیست که در مورد مربیان و تصمیمات آنها اظهار نظر کنم. اگر لاپورتا این را مناسب بداند  و ژاوی راضی باشد، او در تیم می‌ماند و من نمی‌توانم نظر خودم را در این مورد داشته باشم. 

 پیشتر ژاوی درباره دلیلیش برای ماندن در بارسلونا گفت: همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند. 

بارسلونا پس از ۳۲ هفته با ۷۰ امتیاز در رده دوم جدول لالیگا اسپانیا قرار د ارد و در دیدار بعدی با والنسیا روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی