Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 955 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته دو هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 245 بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که 106 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 22 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 73475 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: از 496 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود 28 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام بود.

وی افزود:همچنین از 331 نمونه رپید تست 18 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده هستند.

یزدان پناه تصریح کرد: درصد موارد مثبت در طی دو هفته گذشته بویراحمد، چرام، کهگیلویه و لنده به ترتتیب ٣٤،٣٤، ٣٠ و ٢٩ درصد بوده است که نگران کننده است و در هفته های آتی می تواند موج جدید
بیماری کرونا را در استان بوجود آورد.

وی تصریح کرد: رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون باید در استان در زمان کمتری باتمام برسد تا شاهد موج جدیدی در استان نشویم.

وی ابراز داشت: خوشبختانه در شهرستان های دنا، مارگون و باشت استقبال مردم و دانش آموزان از واکسیناسیون بی نظیر بوده است که احتمالا در طی روزهای آینده واکسیناسیون نوبت اول در این شهرستان ها باتمام برسد و شاهد بازگشایی مدارس، کاهش موارد مثبت ،  موارد بستری  و مرگ و میر در این شهرستان ها خواهیم بود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا موارد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران