Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ایران امشب ۱۵ مهر ماه در چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ، در امارات به مصاف تیم ملی این کشور می رود .

تیم های ملی ایران و امارات جدال های حساسی با یکدیگر داشته اند که یکی از مهم ترین آن ها در چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که ملی پوشان کشورمان در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی امارات رفتند و موفق شدند با تک گل علی کریمی به پیروزی برسند . افشین قطبی در آن بازی سرمربی تیم ملی ایران بود .

تیم ملی فوتبال کشورمان در مجموع بازیهای رسمی و دوستانه ۱۲ بار برابر تیم ملی امارات برنده شده است، سه بازی مساوی شده و یک بازی هم با شکست ما توام شده که این باخت در جریان یک دیدار دوستانه در خاک امارات بوده است.

ایران ۷۵ درصد بازیهای خود برابر امارات را برده و بین تیم های عربی، کشور امارات برای ایران حریفی ساده تر از تیم های عربستان، کویت، بحرین، قطر، عمان، اردن، عراق، سوریه و…بوده است.

تیم ملی فوتبال کشورمان در ۱۶ بازی مورد اشاره ۲۴ گل زده که نشان می دهد در هر بازی به طور میانگین ۱.۵ گل در هر بازی به امارات زده ایم و در این مدت ۴ گل از امارات خورده ایم که نشان می دهد در هر بازی ۰.۲۵ گل برابر تیم ملی فوتبال امارات دریافت کرده ایم.

امارات در مجموع بازی هایش برابر ایران ۴ گل زده که ۳ گل از این ۴ گل در جریان  همان تنها شکست ۳-۱ برابر تیم ملی فوتبال کشورمان بوده است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی علی کریمی ایران امارات تیم ملی علی کریمی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای

یاران میلاد محمدی در بازی خانگی سوپرلیگ فوتبال ترکیه برابر گالاتاسرای شکست خوردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وچهارم سوپرلیگ فوتبال ترکیه جمعه شب تیم آدانادمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، با نتیجه 3 بر صفر بازی خانگی را به گالاتاسرای صدرنشین واگذار کرد.

حکیم زیاش (43)، کرم دمیربای (64) و مائورو ایکاردی (1+90) زننده گل‌های گالاتاسرای بودند.

آدانا دمیراسپور با 41 امتیاز در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه یازدهم است.

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال