Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان مهران‌ شاهین‌طبع در راه کسب آمادگی برای حضور موفق در دوره جدید لیگ برتر بسکتبال ایران یک دیدار تدارکاتی دیگر در سالن آفتاب برابر تیم نظم‌آوران سیرجان برگزار کرده و با نتیجه ۶۳ بر ۵۹ پیروز شدند.

نماینده بسکتبال قم در این دیدار مقابل تیم نظم‌آوران سیرجان که به تازگی وارد رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران شده همچون دیدارهای تدارکاتی قبلی نمایش خوبی داشت و بازیکنان شیمیدر نشان دادند که به مرز آمادگی مطلوب رسیده و به خوبی اهداف مد نظر کادر فنی را در زمین مسابقه اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از روز ۲۴ مهر ماه با رقابت ۱۶ تیم در دو گروه هشت تیمی آغاز می‌شود و ابتدا تیم‌های گروه نخست به میدان می‌روند و سپس نوبت به بازی‌های گروه دوم می‌رسد که تیم شیمیدر قم در این گروه است.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم نخستین بازی خود را روز ۲۸ مهر ماه در سالن بسکتبال آزادی تهران برابر تیم رعد پدافند هوایی برگزار می‌کنند و سپس روز جمعه ۳۰ مهر ماه دومین مسابقه خود را برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان انجام می‌دهند.

 

برنامه ۷ بازی شیمیدر قم در نیم‌فصل لیگ برتر بسکتبال مردان ایران

چهارشنبه ۲۸ مهر (ساعت ۱۷:۳۰) شیمیدر قم – رعد پدافند هوایی

جمعه ۳۰ مهر (ساعت ۱۷:۳۰) فولاد مبارکه سپاهان – شیمیدر قم

پنجشنبه ۶ آبان (ساعت ۱۷:۳۰) صنعت مس رفسنجان – شیمیدر قم

شنبه ۸ آبان (ساعت ۱۷:۳۰) شیمیدر قم – صنایع هرمزگان

شنبه ۱۵ آبان (ساعت ۱۷:۳۰) شیمیدر قم – اکسون تهران

دوشنبه ۱۷ آبان (ساعت ۱۵) آویژه صنعت پارسا – شیمیدر قم

جمعه ۲۱ آبان (ساعت ۱۵) مهرام تهران – شیمیدر قم

انتهای پیام/۷۸۰۰۲

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بسکتبال شیمیدر سیرجان لیگ برتر شیمیدر قم مهرام رعد پدافند هوایی اکسون لیگ برتر بسکتبال ساعت ۱۷ ۳۰ برابر تیم شیمیدر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها ۱ بر صفر به نفع طبیعت شد.   جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد