Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه جاده وفاق در شهرستان دیّر و بزرگراه دیّر - بوشهر محدودیت اعتباری دارند.

رستم قاسمی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه جاده وفاق در شهرستان دیر با بیان اینکه این جاده به طول ۹ کیلومتر بین شهرستان‌های دیر و کنگان از پروژه‌های مهم گردشگری، ساحلی و توریستی، اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر فعال و برای تکمیل و افتتاح آن ۱۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پروژه بزرگراه دیر - بوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه در حال انجام است ولی مقداری محدودیت اعتباری دارد که در جلسه روز جمعه شورای استان مطرح خواهد شد.

فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز بیان کرد: جاده کمربندی کنگان به دوراهک ۲۲ کیلومتر است که ۱۳ کیلومتر آن آسفالت شده و عملیات تکمیلی و ایمن سازی آن باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، بزرگراه کمربندی کنگان - دوراهک به طول ۳۳ کیلومتر از جمله طرح‌های شاخص بزرگراهی استان است که دو قطعه آن به طول ۱۹ کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

با توجه به موقعیت قرارگیری بزرگراه در کمربندی شهر کنگان، تکمیل آن باعث خارج شدن عبور و مرور سنگین جاده بوشهر-چغادک-کنگان- عسلویه به بیرون از مرکز شهر کنگان، افزایش سرعت رفت و آمد، دسترسی سریع و ایمن، کاهش مصرف سوخت، کاهش تصادفات شهری و عبور بارهای ترافیکی منطقه پارس جنوبی از کمربندی می‌شود.

جاده ساحلی تفریحی- اقتصادی بین شهرستان‌های دیر و کنگان معروف به جاده وفاق به طول ۶۰ کیلومتر از جاده‌های مهم و گردشگری در جنوب استان بوشهر است که با توجه به پیشرفت حدود ۸۰ درصدی انتظار است این جاده هر چه سریع‌تر بهره‌برداری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازي جاده وفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ فیروز کشیر ، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود: از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 849086 منبع: ایسنا برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خبر مهم باران تهران

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند