Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:19:13 GMT

هشتمین مدافع سلامت کرمان آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۸۱۵۰

هشتمین مدافع سلامت کرمان آسمانی شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در پیام  تسلیت حمیدرضا رشیدی نژاد در پی شهادت شهیده مدافع سلامت "الهام یوسف زاده" آورده است،ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پرمخاطره جان برکفان حوزه سلامت قریب به ۲۰ ماه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با فداکاری و تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا به بیماران ارائه خدمت می دهند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این پیام آمده است، شهیده مدافع سلامت خانم الهام یوسف زاده، پرستار فداکار بیمارستان شهید باهنر کرمان نمونه یک انسان با اخلاق، متعهد و سخت کوش بود که در این برهه از زمان با جانفشانی در راه خدمت به مردم، در پی ابتلا به بیماری کرونا و تحمل یک دوره بیماری ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ در روز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به لقاالله پیوست.

در ادامه این پیام چنین ذکر شده است، اینجانب این مصیبت جانکاه را به خانواده گرامی آن شهیده والامقام، جامعه پرستاری، خانواده بزرگ حوزه سلامت استان کرمان و همکاران محترم  ایشان در بیمارستان شهید باهنر صمیمانه تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای همکار فداکارمان و برای بازماندگانش صبر و بردباری مسئلت دارم.

الهام یوسف زاده، پرستار بیمارستان شهید باهنر کرمان متولد ۲۴ مرداد ۱۳۵۵ بود و در ۱۵ مهر ۱۴۰۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استان کرمان تاکنون هشت شهید مدافع سلامت را تقدیم کرده است.

برچسب‌ها کرونا کرمان شهدای سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کرمان شهدای سلامت کرونا کرمان شهدای سلامت مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ،مرحوم نصرالله نعمت زاده پدر شهید جعفر نعمت زاده نخستین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.
پیکر مرحوم نصرالله نعمت زاده در تالش تشییع و در مسجد فاروق اعظم بخش اسالم تالش به خاک سپرده شد.
شهید جعفر نعمت زاده از نیرو‌های داوطلب بسیجی بود که ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در تالش به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد