Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی  از رهایی ۶ محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف زنجان خبر داد و گفت: شورای حل اختلاف با بهره مندی از ظرفیت افراد توانمند و معتمدان و ریش سفیدان برای برقراری صلح و سازش و ترغیب هم نوعان به گذشت گام مهمی برداشته و آثار و ثمرات آن در جامعه مشهود می‌باشد.

به گزارش رکنا، رئیس شورا‌های حل اختلاف استان زنجان با اشاره به وجود زمینه فرهنگ دینی اصلاح ذات البین در نقاط مختلف این استان گفت: عفو، گذشت و بخشش یکی از تأکیدات و سفارشات دین و ائمه اطهار است که اعضای شورای حل اختلاف زنجان با تکیه بر مبانی قوی اسلامی و همچنین غنای فرهنگی مردم در گذشت و عفو موفق به ثبت میزان قابل توجهی از مصالحه در پرونده‌های مختلف ارجاع شده به شورا‌های حل اختلاف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهایی ۶ محکوم به قصاص از چوبه دار در زنجان

وی با تأکید بر اینکه شورا‌های حل اختلاف نهادی مردمی و برآمده از بطن جامعه است اظهار داشت: شورا‌های حل اختلاف نقش مؤثری را در حل و فصل منازعات و برقراری صلح و آرامش در مناطق مختلف کشور به ویژه استان زنجان ایفا می‌ کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قصاص چوبه دار اخبار حوادث زنجان چوبه دار محکوم به قصاص سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دنیا جهانبخت قیمت مریم مومن عکس های مریم مومن مهناز افشار بازیگر مهناز افشار بهاره رهنما سحر قریشی بهاره رهنما بازیگر ایرانی شورا های حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست

امام جمعه زنجان گفت: اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان زنجان اظهار کرد: مکتب شیعه با خون شروع و با خون هم ماندگار شده است و محراب و عبادت شیعه نیز عطر خون می‌دهد.

وی ادامه داد: اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنان است و قطره قطره خون شهدا بر دوش ما سنگینی می‌کند و موجی که خون شهدا ایجاد می‌کند ثمرات و برکات زیادی دارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند و امروز آنچه در منطقه شاهد آن هستیم گسترش اندیشه انقلاب اسلامی است به طوری که در غرب آسیا تصمیمی بدون نظر ایران گرفته نمی‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز اقتدار و عزت ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: شهدا در عرصه‌های مختلف برای انقلاب اسلامی تولید قدرت کردند که از جمله آنها می‌توان به مجاهدت شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و ابتکار شهید طهرانی‌مقدم در صنعت موشکی اشاره کرد.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به ابعاد عملیات وعده صادق اظهار داشت: همه جبهه استکبار و کفر و ده‌ها کشور قدرتمند هرچه سلاح داشتند به میدان آورده بودند تا موشک و پهپادی عبور نکند و لایه‌های مختلف را برای این موضوع پیش‌بینی کرده بودند.

وی عملیات وعده صادق را از لحاظ راهبردی فوق‌العاده پیشرفته دانست و گفت: گرچه سپاه پیشرفته‌ترین سلاح‌های خود را در این عملیات استفاده نکرد، اما همین موشک‌ها به طور کامل اهداف پیش‌بینی شده را منهدم کردند که به لطف خدا موجب عزت و افتخار برای کشور و وحدت داخلی شد.

کد خبر 747881

دیگر خبرها

  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته