Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج محمدی در ادامه سفر خود به خراسان رضوی و در بازدید از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی چناران افزود: در کنار اشتغال زندانیان، سلامت روان آنان بسیار مهم است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه اشتغال زندانیان ادامه داد: فرد زندانی به مثابه بیمار بستری در بیمارستان است و همان گونه که او تا زمانی که مداوا و درمان نشود مرخص نمی شود، در زندان هم این گونه هست و آزادی قبل از اصلاح و درمان، ظلم به زندانی و جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان زندانها گفت: با توجه به ظرفیت و زیرساخت لازم، اردوگاه حرفه آموزی چناران باید زودتر از دیگر نقاط کشور به هدف گذاری ۸۰ درصدی اشتغال در سال جاری برسد.  

حاج محمدی  همچنین با حضور در مرکز اشتغال شماره یک و ۲ اردوگاه با تعدادی از زندانیان در خصوص مسائل شغلی، حقوق و دستمزد و نحوه ارائه خدمات گفت و گو کرد و خطاب به مدیر اردوگاه گفت: بیگاری کشیدن از زندانی و عدم پرداخت دستمزد قابل قبول و منطقی نیست و کارتان را نیز بی برکت کرده و تلاش شما بر اصلاح و تربیت را بی نتیجه خواهد کرد.

وی خطاب به زندانیان شاغل در مرکز حرفه آموزی گفت: در این دوران تحمل حبس و محکومیت فرصت را مغتنم شمرده و اراده کنید یک زندگی دیگر داشته باشید و اکنون و امشب برای یک تصمیم و اراده جدی بر جبران مسیر خطاکاری، از امام رضا (ع) مدد بگیرید.

رییس سازمان زندانها با حضور در مرکز مشاوره و روان درمانی اردوگاه نیز گفت: در حوزه روانشناسی زندان بر روی چند اصل باید تمرکز و مدلسازی کرد و اولین حوزه این که از حضور و مشارکت همه گروه های جهادی و مردمی از جمله طلاب، روانشناسان، روانپزشکان و نخبگان حوزه اصلاح و تربیت استقبال می کنیم و موضوع دیگر این است که باید با کمک نخبگان مربوطه دانش اصلاح و تربیت زندانیان را تولید کنیم.

حاج محمدی در ادامه این بازدید هشت ساعته با حضور در اندرزگاه قرآنی اردوگاه با زندانیان به صورت چهره به چهره گفت و گو و شام را با آنان صرف کرد. 

وی ادامه داد: زندانیانی که در داخل اندرزگاه ها متنبه و برای دیگران الگو شده اند باید با توسل به ظرفیت کمیسیون عفو از ارفاقات قانونی بهره مند شوند و نباید به میزان حبس و نوع جرمشان نگاه کرد چون این کار زندانیان را به شرکت در فرآیند اصلاح و تربیت در زندان امیدوار می کند.

رییس سازمان زندانها به مساله بعد مسافت اردوگاه برای خانواده زندانیان اشاره کرد و پیگیری لازم برای ایجاد سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی شهری و همچنین فراهم کردن زیرساخت لازم برای برقراری خدمات الکترونیک از جمله ارتباط تصویری در این مرکز را خواستار شد.

برچسب‌ها امام رضا محمد مهدی حاج محمدی مواد مخدر سازمان زندان‌ها چناران اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام رضا محمد مهدی حاج محمدی مواد مخدر امام رضا محمد مهدی حاج محمدی مواد مخدر سازمان زندان ها چناران اعتیاد اصلاح و تربیت سازمان زندان حاج محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی