Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی شهادت هشتمین مدافع سلامت استان کرمان بانوی پرستار «الهام یوسف‌زاده» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ

خانواده شهیده الهام یوسف‌زاده

سلام علیکم بما صبرتم

خدمت خالصانه و مجاهدانه در جبهه سلامت بزرگترین جهادی است که در این ۲۰ ماه گذشته بیش از پیش پرستاران فداکار استان کرمان با اقتدا به حاج‌قاسم عزیز از خود به نمایش گذاشته‌اند و در این راه جان خود را فدا کرده‌اند؛ همچون بانوی پرستار شهیده الهام یوسف‌زاده که خستگی‌ناپذیری، تعهد و اخلاص صفت بارز آن مجاهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک، مجاهدت‌های فاطمی آن مادر صبور و پرستار متعهد و دلسوز در جبهه سلامت موجب مباهات و‌ الگوی وفاداری و فداکاری برای جامعه پرستاری و انقلاب اسلامی است.

یقینا ایشان برای همیشه ماندگار و الحاق به شهدا هستند و به‌راستی که آن بانوی ایثارگر چه زیبا شهادت خود را انتخاب کرد؛ در روز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع)، هشتمین شهید مدافع سلامت کرمان شد.!

در پایان با آرزوی صبر جزیل و عرض تسلیت به بیت مکرم آن بانوی فداکار،جهادگران عرصه سلامت و همکاران و وابستگان آن بانوی مومنه، از خداوند منان مسألت داریم که روح پاک آن پرستار فداکار را از سفره کرامت و عنایت امام‌الرئوف علی‌بن موسی‌الرضا (ع) متنعم و بهره‌مند گرداند.

همچنین حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در پی شهادت این شهیده مدافع سلامت پیامی به شرح زیر صادر کرد.

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ

  ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پر مخاطره جان‌برکفان حوزه سلامت قریب به ۲۰ ماه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با فداکاری و تحمل شرایط سخت و طاقت‌فرسا به بیماران ارائه خدمت می‌دهند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده‌اند.

 شهیده مدافع سلامت  خانم الهام یوسف‌زاده پرستار فداکار بیمارستان شهید باهنر کرمان نمونه یک انسان با اخلاق، متعهد و سخت‌کوش بود که در این برهه از زمان با جان‌فشانی در راه خدمت به مردم، در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و تحمل یک دوره بیماری، ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ در روز شهادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به لقاءالله پیوست.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به خانواده گرامی آن شهیده والامقام، جامعه پرستاری، خانواده بزرگ حوزه سلامت استان کرمان و همکاران محترم ایشان در بیمارستان شهید باهنر صمیمانه تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای همکار فداکارمان و برای بازماندگانش صبر و بردباری مسألت دارم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: پیام تسلیت مدافع سلامت پرستار استان کرمان مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: دولت برای حل مشکل مسکن کارگران چه کرد؟

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228993 برچسب‌ها کارگران

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان