Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:10:07 GMT

شهادت هشتمین مدافع سلامت کرمان

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۹۰۵۲

شهادت هشتمین مدافع سلامت کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی شهادت هشتمین مدافع سلامت استان کرمان بانوی پرستار «الهام یوسف‌زاده» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ

خانواده شهیده الهام یوسف‌زاده

سلام علیکم بما صبرتم

خدمت خالصانه و مجاهدانه در جبهه سلامت بزرگترین جهادی است که در این ۲۰ ماه گذشته بیش از پیش پرستاران فداکار استان کرمان با اقتدا به حاج‌قاسم عزیز از خود به نمایش گذاشته‌اند و در این راه جان خود را فدا کرده‌اند؛ همچون بانوی پرستار شهیده الهام یوسف‌زاده که خستگی‌ناپذیری، تعهد و اخلاص صفت بارز آن مجاهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک، مجاهدت‌های فاطمی آن مادر صبور و پرستار متعهد و دلسوز در جبهه سلامت موجب مباهات و‌ الگوی وفاداری و فداکاری برای جامعه پرستاری و انقلاب اسلامی است.

یقینا ایشان برای همیشه ماندگار و الحاق به شهدا هستند و به‌راستی که آن بانوی ایثارگر چه زیبا شهادت خود را انتخاب کرد؛ در روز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع)، هشتمین شهید مدافع سلامت کرمان شد.!

در پایان با آرزوی صبر جزیل و عرض تسلیت به بیت مکرم آن بانوی فداکار،جهادگران عرصه سلامت و همکاران و وابستگان آن بانوی مومنه، از خداوند منان مسألت داریم که روح پاک آن پرستار فداکار را از سفره کرامت و عنایت امام‌الرئوف علی‌بن موسی‌الرضا (ع) متنعم و بهره‌مند گرداند.

همچنین حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در پی شهادت این شهیده مدافع سلامت پیامی به شرح زیر صادر کرد.

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ

  ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پر مخاطره جان‌برکفان حوزه سلامت قریب به ۲۰ ماه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با فداکاری و تحمل شرایط سخت و طاقت‌فرسا به بیماران ارائه خدمت می‌دهند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده‌اند.

 شهیده مدافع سلامت  خانم الهام یوسف‌زاده پرستار فداکار بیمارستان شهید باهنر کرمان نمونه یک انسان با اخلاق، متعهد و سخت‌کوش بود که در این برهه از زمان با جان‌فشانی در راه خدمت به مردم، در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و تحمل یک دوره بیماری، ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ در روز شهادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به لقاءالله پیوست.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به خانواده گرامی آن شهیده والامقام، جامعه پرستاری، خانواده بزرگ حوزه سلامت استان کرمان و همکاران محترم ایشان در بیمارستان شهید باهنر صمیمانه تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای همکار فداکارمان و برای بازماندگانش صبر و بردباری مسألت دارم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: پیام تسلیت مدافع سلامت پرستار مدافع سلامت استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا کلیک کنید.

تحول بی‌واسطه با مردم

دموکراسی علیه آزادی

اعتراضات آمریکا از جنگ ویتنام تاکنون بی‌نظیر بوده است

نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران

فروش شناسنامه دانش‌آموزان فوت شده

علم گرفتار تبعیض رسانه‌ای

تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام برای تحقق شعار سال سودمند است؟

کد خبر: 1228632 برچسب‌ها کاغذ خبر

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است