Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرینی ناپلئونی از شیرینی‌هایی است که بیشتر مردم آن را دوست دارند اما خوردن این شیرینی کمی دشوار است.

خبرگزاری میزان برترین‌ها نوشت: شیرینی ناپلئونی از جمه شیرینی‌هایی است که بیشتر مردم دوست دارند. البته بماند که خوردن آن بسیار دشوار است. مخصوصا اینکه بین لایه‌های خمیری آن پر شده باشند از خامه. اما ما در اینجا به جای خامه، پنیر خامه‌ای برای بخش میانی انتخاب کرده ایم و قرار است با میوه تازه و خوشمزه توت فرنگی سرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم

پنیر خامه‌ای شکلاتی

¼ پیمانه + ۳ قاشق غذاخوری شکر

۳ قاشق غذاخوری پودر کاکائو

۲۲۵ گرم پنیر خامه‌ای

دو قاشق غذاخوری + دو قاشق چایخوری شیر

نصف قاشق چایخوری عصاره وانیل

دو ورق خمیر شیرینی

یک عدد تخم‌مرغ هم‌زده

۱، ¾ پیمانه توت فرنگی تازه

پودر قند

برگ‌های تازه نعنا

طرز تهیه

۱. فر را با دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت روشن کنید. دو لایه کاغذ روغنی کف سینی بچینید.

۲. روی سطح صاف، آرد بپاشید و خمیر را روی آن قرار دهید. خمیر‌ها را به شش بخش مساوی تقسیم کنید و داخل سینی فر بچینید. با قلم‌‎مو روی خمیر‌ها تخم مرغ بمالید. سپس به مدت ۱۰ دقیقه در فر قرار دهید تا کاملا برشته و طلایی شوند. خمیر‌ها را از سینی خارج کنید و روی توری فلزی قرار دهید تا خنک شوند.

۳. برای تهیه پنیر خامه‌ای شکلاتی، در یک کاسه متوسط، شکر و پودر کاکائو را با هم مخلوط کنید. در کاسه‌ای دیگر، پنیر خامه ای، شیر و وانیل را با چنگال هم بزنید تا کاملا با هم مخلوط شوند. سپس مخلوط شکر را بیفزایید.

۴. برای درست کردن شیرینی ناپلئونی، ۲.۵ قاشق غذاخوری پنیر خامه‌ای شکلاتی را روی هر کدام از نان‌ها بگذارید. روی آن‌ها ¼ پیمانه توت فرنگی خرد شده بگذارید و روی آن، یک لایه نان دیگر قرار دهید تا حالت ساندویچی به خود بگیرند.

۵. روی آن‌ها پودر قند بپاشید و با برگ نعنا و توت فرنگی تزئین و سرو کنید.

بیشتر بخوانید: چهار روش برای خشک کردن خرمالو

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: طرز تهیه شیرینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرز تهیه شیرینی شیرینی ناپلئونی قاشق غذاخوری پنیر خامه ای توت فرنگی قرار دهید روی آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • ۲۰ دلیل برای این‌که تخم‌مرغ و پنیر را باهم نخورید
  • ۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • چرا میگن پنیر کاتیج یا کوتاژ مصرف کنید؟+ طرز تهیه کامل
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • خوردن این غذا‌ها در شب باعث سوزش معده می‌شود