Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@06:47:22 GMT

ثبت ۱۸۰ میلیارد ریال وقف جدید در ساوه

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۰۶۷۶

ثبت ۱۸۰ میلیارد ریال وقف جدید در ساوه

حجت الاسلام عطاءالهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: از سال گذشته تا کنون ۸ مورد وقف جدید به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان ساوه صورت گرفته است.

حجت الاسلام عطاءالهی با اشاره به فعالیت یکساله اداره اوقاف ساوه افزود: در این مدت، ۱۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۲ میلیارد ریال در بین خانواده‌های تحت پوشش شناسایی شده توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در حوزه‌های مختلف اوقافی در راستای اجرای نیات در حوزه مذهبی یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال، حوزه خیریه دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، اجتماعی یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال، در حوزه ساخت مساجد پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرای نیت اتفاق افتاده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه بیان کرد: در حوزه قرآنی هم از پتانسیل و ظرفیت خود فعالان قرآنی استفاده شد و تعداد چهار نفر از قرآن آموزان به مسابقات کشوری راه پیدا کردند که حضور این تعداد از شهرستان در سطح ملی کم سابقه بوده است.

او با اشاره به برنامه‌های هفته وقف اظهار کرد: رونمایی از ۳۰۰ بسته مواد غذایی کمک‌های مومنانه (شمیم حسینی)، افتتاح رسمی بقعه امامزاده سید علی (ع) هریسان، نشست تخصصی با خیرین بقعه ساز (بی بی شرف خاتون (ع) قردین)، حضور در بیمارستان‌های شهید مدرس و شهید چمران وگلباران گلزار شهدای ساوه در امامزاده سید علی اصغر (ع) همزمان با هفته نیروی انتظامی را از جمله برنامه‌های هفته وقف عنوان کرد.

حجت الاسلام عطاءالهی، اولین همایش شعر رضوی شهرستان ساوه امامزاده سید اسحاق (ع)، اجرای طرح محله به محله با دست‌های مهربانی، افتتاح و تجهیز مرکز امورقرآنی و مرکز پاسخگویی به مسائل شرعی امامزاده سید اسحاق (ع)، افتتاح نمایشگاه دهه وقف امامزاده سید اسحاق (ع) و همایش یاوران وقف از دیگر برنامه‌های مهم هفته وقف در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته وقف شهرستان ساوه شهرستان ساوه امامزاده سید میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر

حجت الاسلام سیدعباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اعلام این خبر گفت: به همت حاج عبدالله نوری، از خیران و نیکوکاران بخش اسیر شهرستان مُهر، مسجد بقعه متبرکه شاه محمد (ع) این شهرستان به وسعت مترمربع مفروش شد.

او افزود: این نیکوکار خیراندیش که از اهالی بخش اسیر است که تخته فرش به ارزش سه میلیارد ریال جهت اهداء به مسجد بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد (ع) تهیه و در اختیار بقعه متبرکه قرار داده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به سنت حسنه عمران و آبادانی مساجد و بقاع متبرکه توسط خیران و نیکوکاران گفت: از گذشته تا به امروز همواره عمران و آبادانی اماکن مذهبی در اختیار نهاد خاصی نبوده و این مردم نیک اندیش هستند که با ارادت قلبی خود به خاندان اهلبیت عصمت و طهارت (ع) نسبت به آبادانی و توسعه فضا‌های مذهبی بر اساس نیات خود اقدام کرده اند.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه و هیئت امناء اماکن مذهبی همواره خادم مردم شریف و خیران است و در راستای تحقق نیات خیرخواهانه واقفان و نیک اندیشان تلاش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان