Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@00:36:48 GMT

مقایسه بیوک Encore با Encore GX + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۰۷۶۱

مقایسه بیوک Encore با Encore GX + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  بیوک Encore خودرویی است که از سال ۲۰۱۳ برای بازارهای مختلف طراحی شده است و از آن زمان تاکنون بسیاری از خریداران احساس خوبی نسبت به این خودرو جمع و جور دارند. از زمانی که این خودرو معرفی شده است، می توان گفت به یکی از پرفروش‌ترین خودرو‌های برند  تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسیاری از بازار‌ها، نسخه های متفاوت از Encore   وجود دارد و مورد استقبال قرار گرفت به همین منظور جنرال موتورز در جایگزین کردن این خودرو دچار تردید بود؛ اما در نهایت نسخه ای از این خودرو را تحت نام Encore GX به بازار عرضه کرد و جایگزین Encore فعلی شد.

GX از نظر اندازه کمی کوچک‌تر از Encore نسل قبلی و کمی بزرگتر از Envision است و باعث می شود خریداران بین خرید دو گزینه مختلف دچار تردید شوند. برخی معتقدند که Encore GX هم تراز با Encore است، اما به هیچ وجه اینطور نیست. GX در داخل و خارج بزرگتر است، دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و موتور‌های مختلف است.

در این گزارش قصد داریم نگاهی به  بیوک Encore و بیوک GX بندازیم و تفاوت های آنها را با یکدیگر بررسی کنیم.

بیوک Encore و بیوک GX یک نام مشترک دارند، اما همانطور که در بالا ذکر شد، GX کمی بزرگتر است و فضای داخلی بیشتری دارد؛ هر دو مدل پنج سرنشین هستند، اما شاسی بلند بزرگتر تقریباً در هر رده مزیت مشخصی دارد.

بیوک Encore GX به عنوان یک خودرو شاسی بلند، کمی بزرگتر از Encore معرفی شد و این فضایی که در نظر گرفته شد، تاثیر زیادی در استقبال از آن داشت. GX نسبت به Encore تقریباً در هر ابعادی پیشتاز است، بنابراین اگر به فضای بیشتری نیاز دارید به سراغ  بیوک Encore GX بروید. اندازه بیرونی Encore GX علاوه بر ارائه فضای بیشتر برای مسافران، فضای اضافی را برای حمل بار ایجاد می‌کند.

   

Encore فضای بار مناسبی را ارائه می‌دهد، به ویژه هنگامی که صندلی‌های ردیف دوم جمع می شوند، اما GX دارای مزیت قابل توجهی در قسمت بار است. نام تجاری بیوک به نوعی از محصولات لوکس و مقرون به صرفه تبدیل شده است، زیرا همه مدل‌های آن با تکنولوژی برتر عرضه می‌شوند. 

بیوک  Encore به صورت استاندارد با صندلی‌های پارچه‌ای با روکش چرم، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ۶ جهت، صندلی سرنشین دو طرفه قابل تنظیم دستی و صندلی عقب ۶۰/۴۰ تاشو عرضه می شود.

   

بیوک همچنین دارای سیستم اطلاعات سرگرمی ۷.۰ اینچی لمسی به صورت استاندارد با دو تریم مخصوص است. از ویژگی‌های استاندارد این خودرو می توان به SiriusXM، WiFi، OnStar و Buick Connected Services اشاره کرد. بیوک اتصال بلوتوث را برای دو دستگاه، اعمال CarPlay، Android Auto، کنترل‌های صوتی برای دستگاه‌های منتخب و یک سیستم صوتی با ۶ بلندگو را ارائه می‌دهد.

Encore همچنین دارای صفحه نمایش ۴.۲ اینچی، کنترل آب و هوا، قطب نما، کروز کنترل، قفل‌های برقی، پنجره‌های برقی، ورود بدون کلید با راه اندازی از راه دور، فرمان با چرم است.هر دو تریم از نظر ویژگی‌ها تقریباً یکسان هستند و تنها تفاوت آنها در این است که ویژگی‌هایی مانند راه اندازی از راه دور و بسته سفر جاده‌ای در Preferred اختیاری است، اما در تریم اصلی موجود نیست.

    بیوک Encore GX به صورت استاندارد دارای صندلی‌های پارچه‌ای با روکش چرم، صندلی راننده قابل تنظیم ۶ جهت، صندلی مسافر قابل تنظیم ۴ جهت و صندلی نیمکت عقب تاشو ۶۰/۴۰ است. وقتی تریم Select را انتخاب می‌کنید، یک صندلی راننده با قابلیت تنظیم ۱۰ جهت و صندلی‌های جلو گرم شونده دریافت می‌کنید.

از نظر فناوری داخلی، هر Encore GX دارای مرکز اطلاعات راننده مورب ۴.۲ اینچ در پشت آمپری و سیستم سرگرمی ۸ اینچی با صفحه لمسی رنگی ۸ اینچی است. این سیستم دارای قابلیت اتصال بلوتوث، قابلیت SiriusXM، قابلیت بی سیم Apple CarPlay و Android Auto و قابلیت‌های ۴G LTE Wi-Fi، OnStar و Buick Connected Services با سیستم صوتی ۶ بلندگو و مجموعه‌ای از کنترل‌ها روی فرمان چرم است.

   

 Encore و Encore GX دارای ویژگی‌های داخلی بسیاری هستند، اما GX با ویژگی‌های استانداردتر و صفحه لمسی سرگرمی و کمی بزرگتر، دارای فناوری داخلی برتری است. هر دوی این SUV‌های جمع و جور تعداد فوق العاده‌ای از ویژگی‌های برتر را نسبت به قیمت ارائه می‌دهند، اما GX تجربه رانندگی لوکس تری را ارائه می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقایسه خودرو صنعت خودرو بیوک Encore

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی در تشریح عملکرد یک ساله پلیس امنیت اقتصادی، بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ در تشکیل و پیگیری پرونده‌ها شاهد رشد ۸ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در حوزه پلیس‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با جرایم اقتصادی، پلیس گمرک، معاونت اطلاعات اقتصادی، مرکز اقتصاد دیجیتال هستیم.

وی در تشریح عملکرد این پلیس در حوزه کشف پرونده‌های سازمان یافته و کلان، گفت: در این حوزه در مجموعه شاهد رشد ۶۸ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن هستیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه بیشتر تمرکز پلیس امنیت اقتصادی بر روی پروندهای کلان و سازمان یافته هستیم، عنوان داشت: در سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۴ درصدی متهمان دستگیر شده در مقایسه با سال ۱۴۰۱ هستیم.

سردار رحیمی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در برخورد با جرایم و مفاسد اقتصادی، گفت: پلیس امنیت اقتصادی با راه اندازی سامانه ۰۹۶۳۰۰ آماده در راستای مقابله همه جانبه با قاچاق کالا و ارز آماده دریافت اخبار و اطلاعات هموطنان گرامی است.

رشد ۴۸ درصدی توقیف خودروهای شوتی در سال ۱۴۰۲

این مقام ارشد انتظامی در تشریح عملکرد یک ساله پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بیان داشت: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۱۴۰۲ با اجرای طرح‌های سراسری، منطقه‌ای و استانی خود در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز تعداد ۴۶۲ فقره پرونده کلان، ملی و مهم را با ارزش بالاتر از ۱۰ میلیارد تومان تشکیل که در این زمینه شاهد افزایش ۱۱۸ درصدی عملکرد این پلیس در مقایسه با سال ۱۴۰۱ هستیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به رشد ۹ درصدی تشکیل پرونده در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز افزود: در سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۲۲ درصدی توقیف خودروهای قاچاق بر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن هستیم.

سردار رحیمی با اشاره به رشد ۴۸ درصدی توقیف خودروهای شوتی، عنوان داشت: طرح مقابله و مبارزه با خودروهای قاچاق بر معروف به خودروهای شوتی به صورت مستمر در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فراجا در سراسر کشور قرارداد.

رشد ۱۰۰ درصدی عملکرد معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال

سردار رحیمی در تشریح عملکرد معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی، عنوان داشت: بر اساس تدابیر راهبردی و خط مشی‌های ابلاغی و همچنین رصد و تحلیل وضعیت اقتصادی کشور در برهه‌های مختلف با اقدامات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی تلاش کرده‌ایم که اجازه جولان و فعالیت مجرمان را سلب کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا عنوان داشت: در سال ۱۴۰۲ ارزش پرونده‌های کلان، ملی، مهم و سازمان یافته معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا نسبت به مدت مشابه سال گذشته صد درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های تشکیل شده از طریق رصد سامانه‌های در اختیار و فضای مجازی در این سال گذشته در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۱۰۰ درصد ی برخوردار است، بیان داشت :۵۶ هزار مورد محموله‌های تجاری در سال ۱۴۰۲ به صورت سامانه‌ای کنترل و مورد بررسی قرار گرفته است که این رقم رشد ۱۰۰ درصدی در مقایسه با سال قبل خود را نشان می‌دهد.

کد خبر 6097278

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • مقایسه جک J۴ با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر