Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برد تیم ملی کشورمان مقابل امارات به تمجید از مهدی طارمی پرداخت.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (پنج‌شنبه) در سومین دیدار خود از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا موفق شد در ورزشگاه زعبیل برابر میزبان خود تیم ملی امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ با کسب سومین برد متوالی خود ۹ امتیازی شوند و به تنهایی در صدر جدول گروه A بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل تیم ایران را در این بازی مهدی طارمی در دقیقه ۷۰ روی پاس دیدنی سردار آزمون وارد دروازه میزبان کرد و همین نمایش درخشان مهاجم ایران پورتو کافی بود تا AFC به تمجید از وی بپردازد و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از طارمی به عناون «قهرمان ایران» یاد کرد.

AFC در واکنش به گلزنی طارمی نوشت: طارمی در ۲۰ دقیقه مانده به انتهای بازی نشان داد که چقدر تاثیرگذار است. او ۳ امتیاز با ارزش برای ایران بدست آورد و باعث شد تا تیم اسکوچیچ به سومین برد خود دست یابد و به صدر جدول دوباره بچسبد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: برخی از بهترین‌های این قاره در این مسابقه حضور داشتند، ولی به دلیل حساس بودن این مسابقه، موقعیت‌های خوب در نیمه اول از دست رفت. در نیمه اول، صادق محرمی یک پاس خوب برای سردار آزمون فرستاد، ولی مهاجم زنیت این موقعیت را از دست داد. از طرف دیگر اماراتی‌ها چشم به درخشش «علی مبخوت» دوخته بودند، ولی مقابل دفاع مستحکم ایران راهی پیدا نکردند.

AFC در ادامه از گزارش نیمه دوم مسابقه نوشت و از ماجرای VAR، اخراج شجاع و بازگشت آن‌ها به دلیل آفساید علی مبخوت صحبت کرد و از فرار مدافع کشورمان از کارت قرمز داور نوشت.

AFC در ادامه نوشت: در دقیقه ۷۰، اوضاع بازی عوض شد و خوشبختی ایران به نهایت رسید. زمانی که طارمی از پشت مدافعان اماراتی به سمت دروازه حرکت کرد و سردار پاس خوبی به او داد تا با اشتباه دروازه‌بان تیم امارات یعنی «خسیف» قفل دروازه‌ها شکسته شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان خاطرنشان کرد که هواداران حاضر در ابوظبی می‌توانستند یک لحظه طلایی دیگر را مشاهده کنند که آزمون آن را از دست داد و این موقعیت به گل بدل نشد.

بیشتر بخوانید: واکنش فیفا به برد تیم ملی مقابل امارات + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران مهدی طارمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران مهدی طارمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم (رأس) باهوش ایران به تمامی جوایز فردی چنگ زد و شد یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران که بی‌رحمانه دروازه‌ها را به آتش می‌کشد و بی‌مقدمه دروازه‌بان‌ها را شکار می‌کند. تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اگر به یک گل نیاز داشت، او دو گل می‌زد و بازی‌هایش را با تکیه به هنرنمایی او در گشودن دروازه‌ها آغاز می‌کرد. با این وصف، نام سعید احمدعباسی در سیاهه برترین‌های رقابت‌ها جای گرفت تا به یکی از آرزوهای دوران جوانی‌اش رنگ و بوی حقیقت ببخشد.

ویدئو: 331305

احمد عباسی در جام ملت‌های آسیا هشت‌ گل به ثمر رساند و بارها مدافعین و سنگربانان حریف را عذاب داد. نمایش خیره کننده این بازیکن در دیدارهایی که حتی موفق به گلزنی هم نمی‌شد، از او بهترین بازیکن زمین می‌ساخت. یک رأس تمام عیار که سرعت، مهارت، چرخش بدن، دریبل‌ها، توازن و تمام کنندگی‌اش تیم‌ها را مبهوت کرد.

باید گفت احمدعباسی برای تیم ملی هم بهترین گلزن بود و هم بهترین بازیکن، برای وحید شمسایی هم بهترین شاگرد بود و هم بهترین دوست. بازیکنی که همیشه به نگرانی‌ها مهر باطل زد.

تفکیک گل‌های سعید احمدعباسی در جام ملت‌های آسیا 2024؛

دو گل به تیم ملی افغانستان
دو گل به تیم ملی بحرین
دو گل به تیم ملی کویت
یک گل به تیم ملی قرقیزستان
یک گل به تیم ملی تایلند

سعید احمدعباسی، سومین دوره جام ملت‌های آسیا را تجربه کرد و در این رقابت‌ها مجموعا ۱۶ بار دروازه‌ها را فتح کرد.

دیگر خبرها

  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت