Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال بیشترین ضربه را دامداران خوردند که قیمت نهاده‌های دامی ۷ برابر شد٬ اما قیمت دام زنده پایین آمد. - اخبار استانها -

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربجنورد با اشاره به روز ملی روستا و عشایر اظهار داشت: روستاییان مراکز و کانون‌های کشاورزی و باغداری و دامداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روستاییان تولید کنندگان اصلی در امنیت غذایی کشور هستند و سربلندی و استقلال کشور به تولیدات کشاورزان بستگی دارد.

نماینده مردم 5 شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال بیشترین ضربه را دامداران خوردند که قیمت نهاده‌های دامی 7 برابر شد. اما قیمت دام زنده پایین آمد. جهاد کشاورزی برای تامین  نهاده دامی عشایری با نرخ مناسب  باید اعتبار ویژه در نظر بگیرد.

وحیدی ادامه داد: عملکرد بد گذشته بانک مرکزی واسطه های واردات نهاده‌های دامی را در اختیار نااهلان گذاشت که منجر به ضربه بزرگ به دامداران شد. هم اکنون در خراسان شمالی 900 هزار راس دام سبک آماده ورود به بازار داریم و این در حالی است که که دولت تنها 10 هزار راس دام را خریده است.

23 هزار تن کالای اساسی و نهاده دامی به استان بوشهر وارد شدواکنش گمرک به دپوی 6هزار تن نهاده دامی در اسکله‌های جنوب کشور/ در بندر بوشهر هیچ نهاده دامی نداشته‌ایمبنادر پُر از نهاده دامی است/ دلیل گران‌شدن قیمت لبنیات چه بود؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: شرکت پشتیبانی  امور دام کشور مازاد دام‌  عشایر را خریداری کند تا دامِ پروار بر روی دست  عشایر نماند.

وی با بیان اینکه طرح احیای جهاد کشاورزی بسیار مفید و موثر است٬ گفت: اگر جهاد سازندگی احیا شود مشکل اشتغال و روستاها برطرف خواهد شد. خواسته ما از دولت این است که مشکلات  مالکیت اراضی که روستاییان و  عشایر با  منابع طبیعی دارند برطرف شود.  گاز کشی مناطق  روستایی و عشایری و سند دار شدن اراضی کشاورزی روستائیان در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/311/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس کشاورزی مجلس کشاورزی نهاده های دامی نهاده دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید