Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:29:06 GMT

علاقه دیوانه‌وار مردم پاراگوئه به مسی

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۱۲۵۱

علاقه دیوانه‌وار مردم پاراگوئه به مسی

علاقه بیش از مردم پاراگوئه به لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین، باعث رقم خوردن صحنه‌های جالبی در دیدار این دو تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین و پاراگوئه بامداد جمعه در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.


پارچه‌ای سفید با حروف سیاه روی یکی از سکوهای ورزشگاه دفنسورس دل چاکو به چشم می‌خورد که روی آن پیامی برای لیونل مسی نوشته شده بود:« برای تمام فوتبال‌هایی که بازی کردی از تو سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» و نکته عجیب ماجرا اینجا بود که این بنر روی سکوهای متعلق به هواداران آرژانتین قرار نداشت.


این بنر یکی از ده‌ها ابراز علاقه هواداران فوتبال در اروگوئه نسبت به کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود. به نظر می‌رسید که برگزاری این بازی برای مردم این کشور معنایی فراتر از تلاش برای کسب سه امتیاز و صعود به جام جهانی دارد.


آنها در واقع در این بازی فرصت داشتند تا هنرنمایی بهترین بازیکن جهان را به صورت زنده و مستقیم تماشا کنند. به همین دلیل جای تعجب نداشت که جمعیت حاضر در ورزشگاه بسیار بیشتر از حد تعیین شده بود و در واقع بیشتر از این که نزدیک به 50 درصد ظرفیت ورشگاه باشد، نزدیک به 80 درصد بود.


کسانی که موفق شدند به ورزشگاه وارد شوند خوش شانس بودند چون توانستند مسی متفاوتی را ببینند، مسی که طراح حرکات تیمش است، در عین حال به مشکل می‌خورد، سعی می‌کند با دریبل‌زنی از سد حریف عبور کند و در دفاع نیز حاضر می‌شود. روی یکی دیگر از بنرها نوشته شده بود:« تماشای بازی تو از نزدیک بهترین هدیه تولدم است» و به نظر می‌رسید هرکس که به ورزشگاه آمده بود همین حس را داشت.


در پایان بازی هواداران به زمین بازی هجوم آوردند تا بتوانند سلفی‌هایی با این ستاره آرژانتینی بیاندازند، تلاش پلیس برای دور کردن آنها از این بازیکن برایشان اهمیتی نداشت و همین نشان دهنده بزرگی مسی در نگاه آنها است.


این جایگاه کاپیتان آرژانتین در بیرون و داخل این کشور است. او یکشنبه شب پس از مدت‌ها انتظار در خاک آرژانتین برابر اروگوئه به میدان خواهد رفت تا تجدید دیدار با هواداران فوتبال در این کشور داشته باشد.

تیم ملی پاراگوئه لیونل مسی تیم ملی آرژانتین پاراگوئه آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پاراگوئه لیونل مسی تیم ملی آرژانتین پاراگوئه آرژانتین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما

 غیبت‌های متوالی کریم بنزما هواداران تیم فوتبال الاتحاد عربستان را شوکه کرده است.

به گزارش تسنیم و به نقل از اسپورت عربستان؛ غیبت‌های متوالی کریم بنزما در بازی‌های این فصل الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان همچنان ادامه دارد.

کریم بنزما که در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته میلادی به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید راهی الاتحاد جده شده بود، دیدار شب گذشته تیمش در لیگ عربستان را از دست داد. الاتحاد در این بازی خانگی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. غیبت کریم بنزما به دلیل آسیب دیدگی او از ناحیه عضله پای چپ است و به نظر می‌رسد دوره درمانی او طولانی‌ خواهد بود؛ بنابراین بنزما به زمان بیشتری برای بازگشت به ترکیب الاتحاد نیاز دارد.

با احتساب بازی شب گذشته غیبت کریم بنزما در بازی‌های الاتحاد در این فصل از مجموع 47 مسابقه به 17 بازی رسید. او در این فصل 13 گل برای الاتحاد زد و 8 پاس گل داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شرط و شروط عجیب بنزما برای بازگشت به الاتحاد مصدومیت دوباره کریم بنزما

دیگر خبرها

  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر