Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حمید خوشیار مدیر دفتر فروش انرژی و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: از ابتدای طرح برخورد با استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز در سال جاری هزار و ۱۸۰ دستگاه ماینر غیر مجاز در ۱۷۰ عملیات کشف و ضبط شد.

خوشیار با بیان این که با کشف این تعداد ماینر در استان از هدر رفت ۳ هزار و ۵۴۰ کیلو وات برق مصرفی ممانعت شده است،گفت: عملیات کشف و ضبط دستگاه‌های استخراج رمز ارز توسط ۵ اکیپ در قالب ۱۰ نفر با همکاری شرکت توزیع نیروی برق و همکاران نیروی انتظامی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر فروش انرژی و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: بیشترین تعداد ماینر‌های کشف شده به ترتیب مربوط به شهرستان دهگلان با ۲۹۴ دستگاه بوده و سنندج با ۲۷۸ دستگاه، مریوان ۱۸۷، سقز ۱۵۶، بانه ۱۰۹، قروه ۵۲، کامیاران ۵۰، بیجار ۲۸، دیواندره ۱۵ و سروآباد ۱۰ دستگاه در رده‌های بعدی بودند.

خوشیار در ادامه بیان کرد: مالکان دستگاه‌های استخراج رمزارز براساس میزان استفاده غیرمجاز از برق مصرفی جریمه و همچنین برای آنان به میزان استفاده از انرژی و براساس دستور العمل نرخ استخراج رمز ارز (براساس نرخ برق صادراتی) تعدیلی صادر می‌شود و انشعاب مذکور تا زمان پرداخت جریمه و تعدیلی و دستور مراجع قضایی قطع می‌گردد؛ سپس موضوع برای اعمال قانون و ادامه رسیدگی، تحویل مراجع قضایی می‌گردد.

اواعلام کرد: مشترکان می‌توانند با مشاهده هر گونه دستگاه ماینر مراتب را به شماره همراه ۰۹۳۵۴۰۲۱۷۸۰، پلیس ۱۱۰ یا ۱۲۱ واحد اتفاقات برق اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماینرهای غیر مجاز کشف و ضبط شرکت توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد