Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الخلیج امارات گزارشی در خصوص دیدار ایران و امارات منتشر کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این گزارش آمده است: با شکست تیم ملی امارات برابر ایران، شانس این تیم برای صعود مستقیم به مسابقات جام جهانی تا حدود زیادی کاهش پیدا کرد. حالا جبران فاصله امتیازات با دو تیم ایران و کره جنوبی با توجه به توانایی‌های فنی تیم‌ها در این مرحله در طول هفت بازی باقیمانده بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوادار اماراتی حق دارد خشمگین باشد و با عصبانیت از ورزشگاه خارج شود، وقتی می‌بیند تیم ملی این کشور با هدایت مارویک هلندی در سه بازی فقط یک گل به ثمر رسانده که همان گل هم حاصل اشتباه دروازه‌بان سوریه بوده است. همه چیز ناراحت‌کننده است وقتی در سه بازی پیاپی شاهد هیچ پیروزی نیستیم و تیمی که به آن اعتماد کردیم در حد انتظار ظاهر نشد.

مارویک حاضر نیست تیگالی را از ابتدا در ترکیب قرار دهد و تنها در 10 دقیقه پایانی او را به میدان می آورد. او پیش از این تأکید کرد که تیم ملی نیازی به اردو و بازی تدارکاتی ندارد و لازم نیست بازی‌های لیگ متوقف شود تا ابهامات درباره او افزایش یابد. او در نشست خبری گفته بود که به دنبال تحقق رویای صعود به جام جهانی است، اما با تصمیماتش رویای ما و خودش را به سراب مبدل کرده است.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امارات ایران کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز
  • زیر تیغ
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • وقتی اسکای نیوز ناامید شد