Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین کلانی پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به دهمین برد تیم ملی فوتبال با دراگان اسکوچیچ مدعی شد بازیکنان تیم ملی همه بی‌ادعا هستند و با رهبری یک مربی بی‌حاشیه توانسته‌اند موفقیت خوبی را رقم بزنند.

به گزارش پارس فوتبال، حسین کلانی با اشاره به برد یک بر صفر تیم ملی ایران گفت:

به نظرم تیم ملی ایران در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی بی ادعا که بیشترین تلاش تیمی را دارد.

وی ادامه داد:

هیچ‌گونه ادعایی در چهره بازیکنان وجود ندارد. تمام تیم احساس مسئولیت می‌کنند تا به گل برسند و از گلی که می‌زنند دفاع کنند.

کارشناس فوتبال ایران درباره تصحیح تصمیم داور توسط VAR که به سود تیم‌ملی شد و مانع از اخراج شجاع خلیل زاده شد ادامه داد:

موضوع داور ویدئویی با روح فوتبال کمی متضاد بود اما واقعیت این است که فوتبال بر اساس قوانین پیش می‌رود و باید به آنها احترام گذاشت. یادمان نرود شاید همین اتفاق به ضرر تیم ملی هم می‌شد و باید رفتار حرفه ای از سوی بازیکنان و مربیان می‌دیدیم.

کلانی درباره رکورد تیم ملی ایران با دراگان اسکوچیچ که ۱۰ برد متوالی کسب کرده است تاکید کرد:

واقعا باید از این شرایط لذت برد. او بدون ادعا کار کرد و نشان داد می‌توان بدون حاشیه برای غرور ملی ایران تلاش کرد. این روزها به این فکر می‌کنم کاش زودتر می‌آمد و جای یک خارجی دیگر را که بی‌ادبانه رفتار می‌کرد می‌گرفت.

او درباره عملکرد فنی تیم ملی ایران تصریح کرد:

تغییرات تاکتیکی تیم ملی از زمان حضور اسکوچیچ مشخص است. قطعا این شناخت با گذشت زمان بیشتر و بیشتر می‌شود. ترکیب تیم ملی مشخص شده و این به هماهنگی کمک می‌کند.

کلانی در خصوص بازی با کره جنوبی تاکید کرد:

شاهکار تیم ملی ایران با برد احتمالی مقابل تیم ملی کره جنوبی کامل می‌شود اگر بتوانیم این تیم را در تهران شکست دهیم بیشتر از نصف راه صعود را طی کردیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی دراگان اسکوچیچ حسین کلانی تیم ملی ایران تیم ملی کره جنوبی تیم ملی تیم ملی ایران تیم ملی کره جنوبی حسین کلانی دراگان اسکوچیچ تیم ملی ایران فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم

دیدار دو تیم هوادار و ملوان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال هوادار و ملوان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیروس قایقران مقابل هم صف‌آرایی کردند.

بابک مرادی در دقیقه ۵ به‌سود هوادار گلزنی کرد؛ در مقابل محمد عمری از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸۶ گل تساوی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی هوادار و ملوان کد خبر 751249

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • گل اول پرسپولیس به نساجی + فیلم
  • نویسنده سرشناس ایرانی در ۶۳ سالگی درگذشت
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل
  • گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران