Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان قهرمان مسابقات استقامت لیگ برتر دوچرخه سواری گفت: رقیبان آسیایی و اروپایی ما در هر مسابقه با دوچرخه‌های پیشرفته‌تر وارد رقابت‌ها می‌شوند و حتی تجهیزات خوبی هم که باشگاه‌ها اکنون در اختیار دارند از تجهیزات بین المللی عقب تر است.

مهدی ناطقی در گفت و گو با ایسنا درباره اولین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری جاده آقایان که هفته گذشته برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات با حضور دوچرخه سواران مطرح کشور در عالی ترین سطح ممکن برگزار شد و با توجه به اینکه مسابقات لیگ به دلیل کرونا دیرتر از موعد مقرر آغاز شده بود هیجان و عطش ورزشکاران بیشتر از دوره های قبل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این سری از مسابقات که در شهر مبارکه استان اصفهان برگزار شد ۱۲ تیم در قالب تیم‌های باشگاهی شرکت کرده بودند. مرحله دوم این مسابقات طبق تاریخ اعلامی فدراسیون، ۲۳ و ۲۴ مهرماه در رامسر به میزبانی تیم هورسان مازندران برگزار می شود.

قهرمان مسابقات استقامت لیگ برتر دوچرخه سواری، گفت: اگر مسئولان مربوطه می‌خواهند رشته‌هایی همچون دوچرخه سواری سرپا بماند و در آسیا مدال آور باشد باید در امکانات و لوازم دوچرخه، ورزشکاران و هیئت ها را حمایت کنند تا لوازم اولیه و دوچرخه در اختیار داشته باشند، چرا که به دلیل قیمت بالای این تجهیزات برخی از خانواده ها امکان تهیه آن را برای فرزند خود ندارند. 

عضو باشگاه دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان، دوچرخه سواری را یک ورزش تجهیزات محور دانست و افزود: رقیبان آسیایی و اروپایی ما هر دفعه با دوچرخه‌های پیشرفته تر وارد مسابقات می‌شوند، حتی تجهیزات خوبی هم که باشگاه‌ها اکنون در اختیار دارند از تجهیزات بین المللی عقب تر است، اما رقیبان ما سال به سال همگام با تکنولوژی به روز می شوند.

ناطقی درباره دوچرخه سواری شهرستان گلپایگان گفت: در این سری از مسابقات چهار گلپایگانی حضور داشتند. همچنین نفر اول تیم بانوان در رده سنی امید در ایران یک گلپایگانی است. 

از گلپایگان طی سال های اخیر ۱۰ نفر به مسابقات آسیایی اعزام شدند و توانستند سه مدال طلای قهرمانی آسیایی را کسب کنند و در حال حاضر شهرستان گلپایگان در این رشته ورزشی در رده سنی نوجوانان و جوانان، در حال پایه سازی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها استانی ورزشی دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد

تیم بوکس نونهالان میاندوآب در مسابقات قهرمانی آذربایجان‌غربی در سکوی نخست ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 750219

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد