Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: رژیم صهیونیستی که شمارش معکوس نابودی خود را می‌شمارد با پایگاه‌هایی که در آذربایجان و ارتباطی که با ترکیه و پاکستان دارد، تلاش کرد برگ برنده جمهوری اسلامی را مورد صدمه و آسیب قرار دهند و زهر خود را بریزند، فکر کردند از موقعیتی که صهیونیست‌ها در آذربایجان دارند بر علیه ما استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام تصریح کرد: آنها نقشه کشیدند که بخشی از سرزمین ارمنستان را تصرف کنند و با تصرف آن کریدور ارتباطی ایران در شمال کشور را با اروپا قطع شود.

وی گفت: فکر کردند که با این حرکت می‌توانند فزون طلبی کنند و سیطره سیاسی و نظامی بر ما پیدا کنند، لذا خیلی راحت فریب خوردند و شروع به نشان دادن چنگ و دندان و رزمایش مشترک در مرزهای جمهوری اسلامی اقدام کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: به طور قطع تغییر ساختار جغرافیایی منطقه کاری منکر است که باید از آن جلوگیری شود و لذا مقام معظم رهبری تدبیر کردند و با رزمایش نیروهای توانمند ارتش جمهوری اسلامی در شمال کشور در خاک خودمان، نقشه‌های آنها نقش برآب شد و فهمیدند که قدرتی که به پشتوانه صهیونیست‌ها دارند در روزهای تنگ به درد آنها نخواهد خورد و قدرت توان رویارویی با رزمندگان اسلام را ندارند.

نیاز به وحدت و تقویت نخبگان داریم

امام جمعه ایلام با اشاره اینکه امروز عرصه ورزش صرفاً ورزش نیست، گفت: دشمن خیلی تلاش کرد که جمهوری اسلامی را تحریم وزشی کند تا قهرمانان ما در عرصه‌های جهانی حضور پیدا نکنند و مردم ما احساس حقارت و سرافکندگی در سطح جهانی داشته باشند.

وی ادامه داد: خدا خواست قهرمانان ما در سطح دنیا بدرخشند و در مسابقات جهانی به رتبه‌های بالا نائل شوند، چشمان متعجب دنیا را به سمت خود متوجه کنند، مردم ما احساس سربلندی و فخر در مردم ایجاد کنند و نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه پیروزی جوانان ما در مسابقات جهانی معرف هویت و فرهنگ ملی ما است، گفت: وقتی قهرمان ما با چفیه که نماد رزمندگی و مقاومت در عرصه جهانی حضور پیدا می‌کند و بعد از پیروزی، در مقابل خداوند متعال سجده شکر به جای می‌آورد، وقتی بانوان ما با حجاب اسلامی در عرصه جهانی ورود پیدا می‌کنند، این صدور انقلاب و جمهوری اسلامی و فرهنگ ما به کشورهای جهانی است.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با تقدیر از مردم استان و هیئت‌های مذهبی، مداحان و مبلغین و کشانی که در عزای اهل بیت (ع) در فضای مجازی قلم زدند، یادآور شد: این عزیزان در نشر فرهنگ اهل بیت (ع) در سطح جامعه تلاش کردند و هیئت‌های مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه‌های عزاداری در ایام اربعین انجام شد و گزارشی دال بر عدم رعایت و شیوع ویروس کرونا در این خصوص ارائه نشده است.

وی بیان کرد: ما در شرایطی هستیم که نیاز به وحدت و تقویت نخبگان داریم، نخبگان و کسانی که قلم در دست دارند و داعیه این را دارند که افکار جامعه را مهندسی می‌کنند، دقت کنند که فرهنگ جامعه و تقویت نخبگان قلم بزنند و خدای ناخواسته تلاش آنان در راستای تخریب دیگران و تفرقه در جامعه نباشد.

کد خبر 5322355

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام جمعه ایلام الله نور کریمی تبار ایلام ویروس کرونا بوشهر شهادت امام رضا ع آمار کرونا زلزله کرمانشاه مراسم عزاداری واکسن کرونا عزاداری 28 صفر مشهد عکس استانها امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص خراسان رضوی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد

اولین جلسه هیات‌ مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام آن توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

در این جلسه عبدالعلی علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجب رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه «استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد»، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی