Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان کمیته موی تای استان تهران گفت: با آمادگی کامل و تیمی قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شرکت خواهیم کرد.

به گزارش برنا، طلا امینی با بیان این مطلب عنوان کرد: رقابت های قهرمانی کشور، انتخابی تیم های ملی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از فردا به میزبانی زنجان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، مسابقات درون اردویی استان با حضور تمامی قهرمانان برگزار شد که در پایان، حدود 50 ورزشکار جهت حضور در انتخابی تیم ملی برگزیده شدند که با این تیم آماده و همدل، به امید خدا اقتدار موی تای استان تهران را دوباره اثبات خواهیم کرد.

دبیر کمیته مسابقات بانوان انجمن موی تای ایران با بیان این که ورزشکاران استان تهران جزو بهترین های کشور هستند، تصریح کرد: وضعیت مطلوب موی تای استان تهران حاصل مدیریت هوشمندانه دکتر داود رجایی مسئول کمیته موی تای استان است که در این راه از حمایت های جواد نصیری ریاست انجمن موی تای ایران و ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی، عضو هیات رئیسه کمیته استان تهران و مسئول پیگیری های ویژه انجمن موی تای نیز برخوردار بوده ایم که امیدوارم با کسب نتایج درخشان در مسابقات انتخابی پیش رو، بتوانیم پاسخ تلاش های این عزیزان را بدهیم.

امینی در پایان از تلاش های دکتر نوبهاری مسئول کمیته مسابقات بانوان انجمن موی تای ایران و حسین فدایی مسئول کمیته مسابقات انجمن موی تای در بخش آقایان تشکر و ابراز امیدواری کرد موی تای ایران در مسابقات جهانی تایلند باز هم شایستگی های خود را به جهان نشان دهد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موی تای بانوان انجمن موی تای موی تای استان موی تای ایران استان تهران انتخابی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد

طرفداری| با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران به دلیل اقدام غیرحرفه ای کنفدراسیون آسیا، در مسابقات آسیایی 2024 ازبکستان شرکت نمی کند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه های عجیب، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا 2024 را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رییس و نایب رییس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای گیری در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب قهرمان سال 2023 آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند. تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود 300 ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی مستریونیورس 2024 ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی 2024 مولداوی بگذارند. از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین المللی جام زنده یاد یزدان راد(مستریونیورس ایران) در خردادماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد