Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: عزت در دنیا و آخرت با رعایت تقوای الهی به دست می‌آید.

حجت الاسلام حسن شعبانی در جمع عزاداران هیات الزهرا (س) تبریز در جوار حرم امام رضا (ع) در خصوص راه‌های کسب عزت در دنیا و آخرت، گفت: عزت آنقدر مهم بوده که خداوند متعال آن را به خود نسبت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که زندگی با عزت انسان‌ها را خداوند مقدر کرده است، افزود: معنای حقیقی عزت، مختص به خدای عزوجل است چراکه به غیر از خداوند، همه موجودات ذاتا فقیر و در نفس خویش، ذلیل هستند.

وی ادامه داد: عزت را نمی‌توان با پول و مقام کسب کرد. شهرت با پول به دست می‌آید ولی عزت با پول و عناوین و مقام به دست نمی‌آید.

حجت الاسلام شعبانی افزود: شهرت را می‌توان کسب کرد ولی به آن عزت گفته نمی‌شود، آن‌هایی که عزت کسب می‌کنند آن را در راه اسلام نیز فدا می‌کنند، مثل حضرت فاطمه الزهرا (س) که عزتی که خداوند به ایشان عطا فرموده بود را در راه اسلام و خدا فدا می‌کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، وی به همراه جمعی از مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حضور در مشهد مقدس از نزدیک در برنامه‌های هیات‌های مذهبی و عزاداری استان شرکت می‌کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ناجی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دهه کرامت اظهار کرد: سال‌های گذشته ستاد دهه کرامت با مسؤولیت ستاد کانون‌های مساجد اجرا می‌شده و دو سالی است که با ابلاغ وزارت کشور و شورای هماهنگی مرکز، مسؤولیت تشکیل ستاد دهه کرامت به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده است که دبیر آن ستاد کانون‌های مساجد است.

وی ادامه داد: دستورالعمل‌هایی برای دستگاه‌ها تدوین شده است و دستورالعمل‌های دریافتی از تهران نیز بومی‌سازی و استانی شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: روز آغاز دهه کرامت، مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر است که باید با توجه به اجرای طرح نور، فضای ایجابی و اقناع سازی در جامعه به موازات فضای سلبی و قضائی مورد توجه ویژه تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: از همه دستگاه‌ها خواسته شده برای جایگاه زنان در اسلام و حوزه عفاف و حجاب برنامه‌های تبیینی برگزار کنند و چه بهتر به نام حضرت معصومه (س) و در جشن‌ها این اتفاق بیافتد و ضمن برگزاری جشن این آگاهی‌بخشی نیز رقم بخورد.

ناجی با بیان اینکه هر اداره کل در شهرستان، زیر مجموعه‌ای دارد، گفت: مسوول تشکیل ستاد دهه کرامت شهرستان‌ها، مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و دبیری ستاد در برخی شهرستان‌هایی که ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را ندارند با اداره ارشاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به رسانه و فضای مجازی به عنوان دیگر محورهای اساسی مورد تأکید در دهه کرامت، تصریح کرد: دو مورد مردمی‌سازی که به معنای تقویت هیئات مذهبی و استفاده از ظرفیت مساجد، بسیج و مردم از جمله نخبگان، اساتید دانشگاه است به همراه نشاط اجتماعی از مطالبات مقام معظم رهبری است باید در دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6092856

دیگر خبرها

  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد