Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره حادثه تصادف امروز واقع در مسیر شرق به غرب جاده خاوران، نرسیده به قیام دشت گفت: بامداد امروز، یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب جاده خاوران نرسیده به قیام دشت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داد شد که دو ایستگاه به محل اعزام شدند و آتش نشانان در مدت زمان کمتر از ۵ دقیقه آنجا حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مکان خارج از محدوده استحفاظی آتش نشانی و شهرداری تهران است و عوامل آتش نشانی خاتون آباد پاکدشت در محل حضور داشتند و آتش نشانان تهران به عنوان نیروی کمکی در محل حضور حاضر بودند.

ملکی درباره جزئیات حادثه گفت: یک دستگاه خودروی پرشیا حامل ۸ سرنشین که چهار خانم و چهارآقا بودند به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و زمانی که همکاران ما در محل حاضر شدند، متوجه می شوند که این خودرو به صورت نیمه واژگون در جوی کنار جاده قرار گرفته و یکی از سرنشینان آقا از خودرو خارج شده است. خوشبختانه او وضعیت مناسبی داشت و جراحت و مصدومیت خاصی نداشت، اما سرنشینان دیگر که درسنین ۲۴ ساله بودند، داخل خودرو در وضعیت نامناسبی قرار گرفته  و قادر به خروج نبودند.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان تهران به آتش نشانان خاتون آباد کمک کرده و با حضور نیرو‌های اورژانس که از ابتدای عملیات حضور داشتند، هر ۷ سرنشین را از خودرو خارج کردند که از میان این سرنشینان متاسفانه یک خانم و یک آقا جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر هم دچار مصدومیت شده اند.  یک نفری هم که در ابتدا خارج شده بود حال مساعدی داشت و دچار مصدومیت جدی نشده بود و در نهایت ساعت ۷:۲۱ آتش نشانان تهران محل حادثه را برای ادامه عملیات به آتش نشانان خاتون آباد و پلیس راهور تحویل دادند و به ایستگاه خود مراجعه کردند.

ملکی در پایان گفت: تقاضای ما از شهروندان این است که ضمن رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی، لطفا به ظرفیت خودرو توجه کرده و از سوارشدن بیش از حدظرفیت جلوداری کنند تا راننده بتواند به راحتی رانندگی کرده و خودرو را کنترل کند.

بیشتربخوانید

واژگونی نیسان در اتوبان سعیدی جزئیات تصادف در بزرگراه فدائیان اسلام با یک فوتی برخورد قطار مسافربری با خودروی پراید در مسیر خط آهن شهرری به سمت ورامین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف خودرو واژگونی خودرو آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ واژگونی کامیون در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان یک مصدوم، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محور دامغان - سمنان ۴ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم، واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم، واژگونی سمند در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولاد محله به دامغان ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن