Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سردار حسین اشتری در سفر کاری به خراسان رضوی گزارش داد: از ۱۷ مهرماه تا پایان هفته ناجا، مالکان خودروها یا متصرفان موتورسیکلت های توقیفی و رسوبی که فاقد دستور قضایی و یا تصادف منجر به جرح و فوت باشند، می توانند با در دست داشتن مدارک و مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ از این تسهیلات ویژه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با تلاش های پلیس این امکان فراهم شد هزینه نگهداری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ ها که مربوط به بخش خصوصی است، مطابق با تعرفه های سال ۹۴ محاسبه و دریافت شود.

سردار اشتری افزود: طرح تقسیط جرایم معوق نیز از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه افزایش یافته و این امکان فراهم شده تا مالکان وسایط نقلیه توقیفی و رسوبی در بازه زمانی ۱۸ ماهه، جرایم معوق خود را به صورت تقسیطی و تدریجی پرداخت کنند که اتخاذ این سیاست و تدبیر به منظور کمک به حال مردم در شرایط کرونایی حال حاضر و کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از این شرایط است.

فرمانده ناجا اعلام کرد: همچنین دستور عدم توقیف خودروها با بیش از ۳۰ میلیون ریال جریمه نیز در هفته ناجا به پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ابلاغ شده‌است.

سردار اشتری افزود: پلیس برای افزایش خدمات انتظامی همراه با تسهیل و تسریع امور با تکیه بر فناوری های هوشمند به منظور توسعه امنیت پایدار تلاش مضاعف دارد.

فرمانده ناجا در این سفر به منظور رصد و بررسی وضعیت انتظامی و امنیتی خراسان رضوی، به صورت سرزده از برخی یگانهای انتظامی شهرستان های کاشمر، تربت حیدریه و کوهسرخ بازدید و روند خدمات انتظامی به مراجعان را رصد و ارزیابی کرد؛ همچنین سردار اشتری در این سفر کاری با برخی خانواده های معظم شهدا دیدار و گفت و گوی صمیمانه داشت.

برچسب‌ها سردار حسین اشتری جریمه خودرو فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سردار حسین اشتری جریمه خودرو فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سردار حسین اشتری جریمه خودرو فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند