Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، مراسم توپ طلای فوتبال جهان قرار است در آذرماه برگزار شود. این مراسم سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و قرار است امشب نامزدهای نهایی کسب توپ طلا منتشر شده است.

بر این اساس گمانه زنی درباره نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان به وجود آمده است و در این میان اسامی ۱۵ فوتبالیستی که بیشترین شانس را برای کسب توپ طلا دارند، به تصویر کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صدر این فهرست لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی قرار دارد که پیش از این ۶ بار فاتح توپ طلا شده است.

در رده دوم این فهرست روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ آلمان است که سال گذشته اغلب کارشناسان او را بهترین بازیکن فوتبال جهان و دریافت کننده توپ طلا می دانستند اما این مراسم برگزار نشد تا توپ طلایی هم به بازیکنی اهدا نشود.

جایگاه سوم هم در اختیار جورجینیو بازیکن ایتالیایی تیم فوتبال چلسی است که به همراه این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و در لیگ ملت های اروپا هم با ایتالیا قهرمان شد.

رده های بعدی هم در اختیار انگولو کانته و روملو لوکاکو است.

کریس رونالدو دارنده ۵ توپ طلا هم در مکان هشتم این فهرست است. نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن هم در رده پانزدهم این فهرست قرار دارد.

*اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

مسئولان مراسم فرانس فوتبال تایید کرده اند که مراسم اهدای توپ طلا امسال در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذرماه) به صورت زنده از سالن تئاتر دوشتله پاریس برگزار خواهد شد.

لیونل مسی آخرین دریافت کننده توپ طلا در بخش مردان است و وی در سال ۲۰۱۹ پس از سپری کردن فصلی درخشان در بارسلونا، این جایزه را کسب کرد و ششمین توپ طلا را به خانه برد.

کد خبر 630924 برچسب‌ها فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان