Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@19:14:42 GMT

«رونالدو» بهترین بازیکن ماه انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۴۳۹۲

مهاجم تمام‌نشدنی تیم فوتبال منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  «کریستیانو رونالدو» به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. او در سه دیدار در این فصل توانست سه گل برای تیمش ثمر برساند.

این پنجمین بازی است که رونالدو توانسته به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو قبل از پیوستن به رئال‌مادرید توانسته بود چهار بار این عنوان را کسب کند.

ماه گذشته «میکائیل آنتونیو» مهاجم تیم فوتبال وستهام یونایتد موفق شده بود این عنوان را به دست آورد. برچسب ها: رونالدو ، لیگ برتر انگلیس ، بهترین بازیکن ، میکائیل آنتونیو

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رونالدو لیگ برتر انگلیس بهترین بازیکن بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، عصر امروز در ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا به مصاف تیم رده چهاردهمی اورال قرار گرفت.

یاران محبی که در هفته گذشته لیگ برتر روسیه شکست غیر منتظره و سنگین 5 بر یک مقابل اسپارتاک مسکو داشتند، در دیدار امروز برابر اورال توانستند جبران مافات کنند و به برتری ارزشمندی برسند.

تیم فوتبال روستوف که هشت روز قبل در مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ به پیروزی سه بر یک مقابل اورال رسیده بود، در دیدار امروز هم توانست همین تیم را با گلزنی رونالدو در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند.

یاران محبی با کسب پیروزی مقابل اورال 37 امتیازی شدند و مجددا به رده هشتم جدول لیگ برتر روسیه صعود کردند و همچنین به دلیل فاصله 11 امتیازی با منطقه سقوط، خیال خود را برای بقا در این رقابت‌ها در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل راحت کردند.

محمد محبی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه مقابل اسپارتاک مسکو فرصت بازی به دست نیاورده و از روی نیمکت یک کارت زرد گرفته بود، در مسابقه با اورال به علت محرومیت حضور نداشت.

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم