Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۵ عملیات امدادی و اطفاء حریق طی دیروز اشاره کرد و گفت: آتش نشانان در حادثه واژگونی یک دستگاه سمند در مسیر چهارشیر به سمت سه راه تپه، ۳ سرنشین مصدوم را از اتاقک خودرو خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه حریق پایه برق در منطقه لشکر آباد خیابان ۱۲ انوشه و آلاچیق درون حیاط منزل مسکونی واقع در ابتدای شهرک برق با حضور به موقع آتش نشانان اطفاء شد، افزود: آتش سوزی یک دستگاه پراید حین سوختگیری گاز CNG در جایگاه سوخت بلوار فنی و حرفه‌ای با تلاش نیرو‌های عملیاتی مهار و از سرایت آتش به سایر قسمت‌ها جلوگیری شد.

قنبری با بیان اینکه این حادثه منجر به مصدومیت سطحی راننده و اپراتور جایگاه سوخت شد، اظهار کرد: همچنین آتش نشانان در عملیات نجات کابین آسانسور مجتمع مسکونی در خیابان زند بین شریعتی و خوانساری یک شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی اطفاء حریق امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است