Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@14:23:08 GMT

نجات جان کودک برق گرفته از مرگ حتمی در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۴۹۷۰

نجات جان کودک برق گرفته از مرگ حتمی در تبریز

وحید شادی‌نیا  امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه، ۱۶ مهرماه گزارش برق گرفتگی کودکی در خیابان ۴۲ متری تبریز (میدان انقلاب) به اورژانس مرکز استان اطلاع داده شد.

وی افزود: پس از اعلام این گزارش، بلافاصله نیروهای اورژانس در محل حاضر شده و اقدام به احیای این کودک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادی‌نیا  ادامه داد: این کودک ۶ ساله که دچار ایست قلبی و تنفسی و در نهایت مرگ حتمی شده بود، با انجام عملیات احیای پیشرفته نجات یافته و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان عالی نسب تبریز تحت درمان قرار دارد.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴

منبع: فارس

کلیدواژه: کودک تبریز آذربایجان شرقی مرگ وحید شادی نیا ایست قلبی اورژانس سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی بیمارستان عالی نسب تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بار دیگر هواداران تراکتور شاهد حرکت آمبولانس در کنار پیست تارتان و انتقال دو هوادار از روی سکوها به داخل این خودروهای پزشکی بودند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در این خصوص گفت: در جریان دیدار شب گذشته تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، بازیکن گرجستانی ذوب‎‌آهن به‌علت ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی‌نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تیم تراکتور نیز خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله به‌دلیل عارضه قلبی و مرد ۳۵ ساله به‌دلیل هیجانات  تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و مدنی تبریز منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت